AAAAHH alles weg bij thps3 Ik zit inmiddels al een paar weken achter men thps3 en was eigenlijk bijna klaar. Ik moest nog een paar opdrachten doen, maar ik kwam niet verder dus ik denk. Ik ga eff voor de gein de eerste opdrachten doen maar dan met een andere character. Wat gebeurdt er, ik sla op en alles wat ik met mijn eigen character heb gedaan is helemaal weg. ik kan nou weer overnieuw beginnen. Ik denk dat het wat te maken heeft met het opslaan. Ze geven je elke keer de keuze om het te overschrijven, als ik met 2 verschillende characters wil spelen welke moet ik dan hebben. Want ik wil niet dat het nog eens gebeurdt
Bwahahhahaa, wat suf dat ik dat niet zei! Ik had hem al uitgespeeld met een mannetje of 10 en toen dacht ik...ff zo'n custom skater doen, niks veranderd aan ventje en gewoon gaan spelen. Volg. dag klikte ik langs dat poppetje en stond er 0 van 54. Bwahahha, ik doodziek natuurlijk, had het wel binnen paar sec. door btw want ik ben gewoon gaan spelen. Anyways, vind het bout gedaan dat alles vol kan staan, elk mannetje 54 van 54, behalve die. Ziet er uit alsof spelletje nog niet klaar is.
Huh als je je custom skater opslaat dan onthouwtie toch ook gwoon je 54/54 of maak ik nou weer een hele domme opmerking? Anywayz volgens mij als je het laatst met je custom skater heb gespeeld (en opgeslage) doettie toch ook automatisch je custom skater laden? Dan is alles toch OK of nie? *ff geen zin om te proberen, zit te PoW-en verslaveeeend*
De create a skater laad alleen als jij hebt gesaved dat ie als eerst in het menu komt (dus gewoon create a skater in het menu en dan saven. Anders moet je zelf laden.