Wie: Iedereen die zin heeft in een XBOX-lan Waar: In het Sociocentrum te Stein (Limburg) Wat: Een XBOX-lan Wanneer: Vrijdag 7 januari van 8 uur ‘s ochtends tot ’s avonds laat. Eten en drinken: Zelf meenemen is toegestaan. Het sociocentrum ligt overigens naast het winkelcentrum en vlak bij een pizzeria Alcohol? GEEN sterke drank, de rest is toegestaan. Sterke drank wordt door mij persoonlijk in beslag genomen en zie je niet meer terug. Kosten inschrijving: 5 euro Waar inschrijven: Bij de organisator, a.k.a. [BIO]Draqoon… Games: HALO, HALO2, Crimson Skies, Battlefield en eventueel andere goede linkgames Hardware: Ik beschik zelf uiteraard niet over de benodigde consoles en tv’s… Kun je een xbox, tv, linkcable of hub meenemen? Laat het me weten zodat we het kunnen hebben over het opzetten. Controllers moet iedereen zelf meenemen! Note: Je mag niet klagen over de hardware die op de LAN beschikbaar gesteld is door anderen, wanneer je zelf niet voor een eigen xbox, tv of linkcable zorgt! Deelnemerslimiet: MAX. 48 deelnemers! Hierbij geldt dat degene die het eerst betaalt meedoet en de rest pech heeft! Aanmelden kan dus niet meer zonder te betalen!
ziet er goed uit, jammer dat dat het helemaal in limburg is... (ik heb het gevoel dat lans heel vaak in limburg of groningen zijn )
of in Noord Holland, he maarre, 5 euro voor een toffe dag gamen met halo en halo 2 klinkt me wel... ik heb wel intresse, maar w8t af, de maanden zijn nog lang....
Loop eens binnen bij de c-square (van Coothplein), bijvoorbeeld 15 nov. Halo 2 in de MEZZ. Limburg is jammer genoeg te ver voor mij, maar kudo's voor de organisatie!
of in zuid holland.... mja ik zou er zo heen gaan maar ik doe niet echt aan xbox lan's wel met zn allen linken met gasten uit de straat maar meer niet, moest een keer naar Finland voor een LAN ( om eurocup van TO af te sluiten )
I'm in (kank je weer ff inmaken he Draqoon) Wat gebeurt er met die sterke drank nadat je die hebt ingenomen?
off topic: Wat denk je zelf dat er met die drank gebeurd??? Die gaan we natuurlijk koud zetten voor na de LAN En btw: Wie werd er de vorige keer dik geowned door mijn persoon??? Z'n naam begon met een X en eindigde op enon als ik het me goed herinner... on topic: We verwachten de clans: BIO (de clan waar Xenon en ik in zitten), SDA en OIL... Dus kom van die luie reet af en ga HALO en HALO 2 oefenen (net als ik)...
Ik ken een hele zooi mensen die ook wel zouden willen komen en we wonen allemaal in Heerlen. Maar dat laat ik je nog weten. Overigens heb ik zelf ook een clan vol fanatieke gamers, Koryo Squad.
Zou wel tof zijn als jullie ook zouden kunnen komen (Met hoeveel man zijn jullie?) Off-Topic:Ben btw (EXG)XenoN (clan klopte niet meer enz...)
Heerlen is best te doen ja... Ik heb trouwens bericht gekregen van gamers uit Eindhoven die mee willen doen. Het is nog geen Utrecht zoals de vorige keer, maar toch al een eind he Het zou wel leuk zijn als er een nog een clan kan komen... Wordt er iig fatsoenlijk gespeeld!
Daaruit kan ik dus al opmaken dat jij thuisblijft edit: zou mssn handig zijn een lijst te maken met mensen die komen... *)
EINDELIJK! ik heb dr laatst ook al eentje in sittard gehouden, en wilde er met de kerst eentje voor 32 man houden... ach, laat die organisatie maar aan jou over, ik doe ook deze keer weer met je mee! je hoort nog van me..!
Even 2 vragen: -Heb ik het dus correct als er veel clans komen en het dus meer een clan-lan wordt? -Is het zeker dat Project Gotham Racing 2 niet wordt gespeeld op de lan? Alvast bedankt.
ey, viper, kom ook, we maaie die gastjus wel neer... Wha, al helemaal met dead or alive 3 als we daar aan toe komen, kom ook!!