Battlefield 1942

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaizka, 2 sep 2002.

1. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Singelplayer gaat ook roelen, alle soldaatjes hebben aparte ai, en alles zal iedere keer anders zijn, dit game wordt een topper!

2. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    zeker wordt een topper ben al fan sinds dezelfde pu review, is echt prachtig spel. demo heb ik nog niet gespeeld (100 mb met isdn niet het verstandigste), maar ik hoop dat het spel op de xbox lekker veel missies zal hebben (misschien ook skirmish:9 :confused: ) en een multiplayer met bots (wat is nou gaver dan met z'n vieren en een leger een duitse basis aan te vallen?). nou ja we zullen zien.

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    zeker weten, hoop dat de AI een beetje, naja.. geweldig word! En bv multiplayer met bots zou misschien wel wat zijn!

4. -=[SkuLL]=-

-=[SkuLL]=- XB0)(0R

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens t boekie van intertoys komt ie half september uit! Kweenie of dit wel kan, maardat staat er. Hoop van wel:D

5. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    En dat noemt zich GAMINGFREAK!? Muhaha! :D

ontopic: Ik heb de demo op de pc gespeeld...beetje kamikaze acties doen met vliegtuigen enzo..best cool! :)

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Voor de duidelijkheid:

HIJ KOMT WEL OP DE XBOX! =(

7. Gazzo

Gazzo Belgium Xbox Masta

Leuk Bevonden:
    0
    het coolste lijkt mij met een bazooka zelf alle jeeps afknallen.
    vooral het First Person punt interesseert mij niet dee voertuigen

8. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Super game! Moet ik zeker hebben, je kan vliegen, tank rijden, jeep rijden, luchtafweer geschut besturen en nog veel meer.

Je kan zelfs ook met zun 2en in 1 vliegtuig, de een vliegt en de ander in een geschutskoepel achterin, kan ook met de tank etc.

:p :p :p :p

9. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. masterape

masterape Guest

Ik heb de multiplayer demo en die is een Pain in the Ass!!!.Ik w8 er ook op.EN HIJ KOMT WEL OP DE XBOX.En ik hoop ook op xbox internet.

11. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp alleen niet hoe ze al die commands in een xbox controler gaan stoppen, dat gaat toch nooit. Daar is de pc veel handiger voor met een keyboard.

12. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker een vet spel
    Maar het moet wel goed speelbaar zijn

13. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    ten eerste, je hebt helemaal niet veel knoppen nodig,
    want de communicate knoppen: (zoals:Roger that) die praat je gewoon in op je microfoon en verder heb je niet zoveel knoppen

14. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop battlefield gewoon voor de PC xbox live enzo is te duur voor mij!

15. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    bf

hmmm k heb het nog niet gespeeld en moet nog ff op xbox versie w8en (volgens intertoys krantje is de release ergens half september.....dus of dat is harstikke fout of hij moet bijna uitkomen,zal iig niet al te lang meer gaan duren)
    t lijkt mij wel errug vet om in bijna elk voertuig te kunnen zitten dat je kan verzinnen : van voetsoldaat tot bommenwerpen......sounds nice right ? :9
    heb alleen al wel verhalen gehoord over teamgenoten die mekaar afschieten om een vliegtuig te bemachtigen en das wel weer beetje jammer......
    naja ben benieuwd (helemaal naar de xbox live mogelijkheden).....hij staat in ieder geval zeker op me verlanglijstje

mzzls

martin

Deel Deze Pagina