Help Me Met Generals Zero Hour

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Zyborg, 3 nov 2003.

1. Zyborg

Zyborg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag weten hoe je je eigen map maakt bij
    Generals Zero Hour.
    Natuurlijk weet ik dat je dat met world builder kan doen maar
    hoe kan ik kiezen waar je begint te spelen.

HELP ME PLZ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

2. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat zou ik niet weten... maar heb jij meschien een cheat of trainer voor c&c generals zit vast en zie er zo niet meer het nut van in om verder te gaan.. Alvast bedankt...:confused:

3. MOTHEfuck

MOTHEfuck Guest

WEETJE ...ALSJIJ DAT NIET SNAPT...DAN BEN JE D*S DUIDELIJK THE FUCKIN DOM VOOR EEN X-box.....GA TOG EEN GAMECUBE KOPE MAN LULLO!

/Mod Ik vind jou ook ontzettend lief :D

- Dioga

4. MOTHEfuck

MOTHEfuck Guest

en die fuckin handtekingen van jou 'I'm the one in Gaming' DAMMM die klopt eg niet man...YOU're the One in ACtin' fuckin stupid bitch!

/Mod Nee jou kop trekt volle zalen _O_

- Dioga

5. MOTHEfuck

MOTHEfuck Guest

EN WAAROM STAAT HIER EEN FUCKIN NON XBOX HOK>>>>> IK BEN OP EEN XBOX SITE WAT THE FUCK BOEIT MIJ DIE NON XBOX BULLSHIT MOTHEFUCKER

/Mod Mij boeit jouw aanwezigheid ook geen flikker, houdoeeeee

- Dioga

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ff normaal mensen. Hoe oud zijn we nou..

Maar ff ontopic :)

Ik had eerst een programmatje, alleen heb ik die een tijd terug weggedaan. Zoek anders even bij google.

7. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Oké je moet als je in die world builder zit, moet je dit doen wat ik hier onder in het plaatje heb gemaakt.

Dus druk eerst op de knop dat je waypoints kunt maken. Druk die waypoint dan op een plek waar je je star location wilt hebben. Dan kun je van die waypoint een starter location maken. Daar begin je dan te spelen als je de map in het spel opstart. Ik hoop dat ik je hierbij genoeg geholpen heb :)

Edit, er is iets vaags met het plaatje dus druk dan hier maar op wil je het plaajte zien wat ik er van gemaakt hebt. Met zwarte rontjes/pijltjes staat het wel aangewezen.

Edit 2: yeaj, het werkt weer :p

Laatst bewerkt: 3 nov 2003
  9. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Waar zit je vast, misschien kunnen we je er wel door helpen :)

10. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hahaha, Dioga rulezzzz :D:D:D:D:D

Je kan trouwens de startpositie instellen door de waypoint location in een start location te veranderen, daar start je dan in

/edit Hail to Jeroen _O_ Hij had het al, over het hoofd gezien. :confused::):D

11. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    :D

12. Zyborg

Zyborg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de hulp Jeroen._O_
    Als ik een map zelf maak/krijg, heb ik altijd het probleem dat als je tegen een cpu-enemy speelt, ze helemaal niets doen! Ze blijven daar een beetje staan de hele game. Weet iemand waar ik dat moet instellen ofzo?

13. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat weet ik ook, ik edit even de uitleg this namelijk aardig wat. :)

Edit, ok ik laat je het zien met behulp van screens. Als je bijv een map maakt voor 2 personen. Maar eerst de starters locations dus Player 1 start en Player 2 start. Als je dat hebt. Trek je een vak om het gebied waar de starterloction zich bevind, ik maak hier wat tekeningen van met paint zodat je kunt zien hoe je het kan doen.
    Die vakken trekken doe je door op de knop Polygon Tool te drukken, die zit naast de Waypoint tool. Hiermee kun je namelijk een vak trekken zoals je ziet in de tekening. Geef dit vak de naam bij area name: InnerPerimeter. Doe dit bij beide kanten zodat de vijand zich ook aan de andere zeide van het slagveld kan begeven. Trek nu om het vak wat je net hebt gemaakt nog een vak op de zelfde manier, en geef hem de naam OuterPerimeter1 en doe dat ook weer aan beide kanten. Oké, je gaat nu een CombatZone maken, doe dit op de volgende manier, je trekt weer een vak met de knop Polygon Tool, doe dit alleen niet door die andere vakken heen! maar zoals staat aangegeven in de tekening. Geef dit dus de naam CombatZone. Als je dit hebt gedaan komt het volgende, kijk naar de tekening en zie dat er 3 lijnen lopen die beginnen in het InnerParimeter gebied en die loopt naar de CombatZone. Geef die lijnen dan de volgende namen. BackdoorPath, CenterPath en Flank. Zet achter die paths de nummers van de starters point, dus als je een starterpoint 2 hebt moet je daarbij een BackdoorPath 2 hebben een CenterPath 2 en een Flank 2. Zie ook de tekening. In die vakken gaan dan als het goed is de AI tegenstander bouwen waar je ze dan wilt hebben. Als je dicht bij hun in de buurt komen zullen ze ook verdedigen, en ze zullen jou ook gaan aanvallen.
    Hier zie je nu dan de tekening:

Zorg wel er voor dat alle vakken goed dicht zitten dus dat er geen opening zit in het vak van de inner of outer perimeter of de combat zone. Hij moet altijd weer bij het begin eindigen.
    Voor als je nog vragen hebt meld me aan bij msn als je dat hebt op jeroenbuys77@hotmail.com :)

14. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt 'm niet. De 3 pijlen willen maar niet verschijnen.

15. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij heeft ie me al aangemeld dus kan ik hem ffkes helpen :)

16. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik eerlijk wezen jeroen ik ben gewoon eigenlijk niet goed genoeg. Ben er gewoon niet zo goed in zit vast bij het 5e level USA. Maar een trainer ofzo lijkt me gewoon makkerlijker*)
    Ik heb er ook al 2 maar die doen het natuurlijk niet. Maar evengoed bedankt trouwens_O_

17. Hitman47

Hitman47 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey jongens hoe moet je een waypoint
    een naam geven en hoe open je de waypoint option
    daag _0/

18. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de liefhebber, er circuleren een aantal modpacks die o.a. een betere ai hebben. Ik heb nu real wars (dacht ik) en heb al moeite in een 1 tegen 1 op medium.....

Er is trouwens ook een Halo mod voor ZH in de maak. Erg cool!

19. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ey das wel vet.. zit je ipv een buggy, met een warthog te jagen :D

20. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Lol, kick ff een jaar oude topic omhoog :confused: :+ :p

Deel Deze Pagina