Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn geloof ik wat sterker, want in het filmpje schiet ie oa met de battle rifle en dat duurt ff voordat ie neer is...

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    hehe

toch iets niet goed gedaan dan :p

Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  3. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een schot in die oranje herrie en ze zijn neer. Hunters moet je eigenlijk gewoon niet in z'n nek of rug schieten. Die dingen zijn veel te tof om in een keer kapot te schieten. Ik hou van Hunters:)

4. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    hunters sparen jou ook niet hoor.... gewoon uit elkaar maaien die covenant bastards O-)

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Meestal sla ik ze gewoon dood, dat is namelijk veel leuker ;)

6. JanTheXboxMan

JanTheXboxMan Harcore Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    als je voor die kleine beesten staat en ze schieten op je moet je blijven staan.
    Dan worden ze bang en rennen ze weg. LOL

7. Goiz

Leuk Bevonden:
    38

true..... of als ze weer eens mis geramt hebben, omdraaien die loop van je shotgun tegen die oranje vlek op de rug aandrukken, en boom! gotta hurt... }:]

8. JanTheXboxMan

JanTheXboxMan Harcore Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

9. Kitiem_3000

Kitiem_3000 God the schepper

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen dat de hunters nu veel beter kunnen bewegen, en dus is het veel moelijker achter ze te komen. Misschien zul je dit keer eens een echt gevecht met ze moeten aangaan. _0/

10. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    nou beter toch, ik had het nog over de hunters uit halo, maar ik zou het alleen maar waarderen als ik wat meer moeite zou moeten doen om die hunters neer te krijgen. Doen ze hun grootse aanwezigheid tenminste een beetje eer aan... ;)

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jah Halo 2 mag wel wat moeilijker worden. Bij Halo 1 liep ik er op Legendary nog zo doorheen.

12. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nog zo doorheen?
    Ik vond halo 1 op legendary, als je alleen speelde, toch wel niet altijd zo makkelijk...

13. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    ja maar echt moeilijk was het ook niet... maar ik doelde bij die hunters ook op wat meer variatie in de bewegingen en aanvallen... in de 1e halo was het gewoon TE voorspelbaar... van een afstand gewoon schieten (logisch) en van dichtbij alleen maar lomp achter je aan lopen en gigantisch mis rammen :cool:

14. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    En dat is bij mij nog zacht uitgedrukt 8)

Halo 2 Legendary zal wel een ware hel worden :+

15. Goiz

Leuk Bevonden:
    38

ik hoop dat het een beetje te vergelijken wordt met ninja gaiden op very hard... Zal wel niet, maar dat was soms echt moeilijk vooral de begin levels, maar als het dan lukt... heerlijk :D

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Pistol was gewoon ownage in Halo 1. Ik had vrijwel altijd pistol + assault rifle (ik vind die covenant wapens niet zo cool) en af en toe sniper rifle + rocket launcher. De pistol was toch mijn echte favoriet. Bijna alle elites schoot ik in 1 shot dood en de rest van de covenant stelde niet veel voor.

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mwa, misschien juist daarom hebben ze de pistol eruit gehaald (nouja, verandert..)

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk het wel jah want die was gewoon veels te sterk. Als je er goed mee bent is het gewoon een sniper rifle die snel schiet en waarvoor je veel meer kogels hebt.

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ben benieuwt wat die ''nieuwe'' assault rifle of weet ik veel hoe het allemaal heet ;)
    doet en hoe die aanvoelt e.d
    De SMG lijkt me het coolste wapen kwa coolheid:+, kwa kracht ga ik toch met OXM UK mee dus (2x) needler*.
    * heb het spel nog niet gespeeld, maar aan de hand van halo 1 en OXM UK review denk ik dit :p

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt ook 1x SMG + 1x Needler. Ik ga denk ik voor de 'nieuwe' assault rifle. Scope vind ik altijd heerlijk. Er zullen veel headshot uit dat geweer komen door mij ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina