Games uit Australie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Anne, 30 aug 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. APieSAi

    APieSAi Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    hij komt gewoon met de postbode, alleen als je die dure shipping optie genomen hebt (van 41 dollar), komt hij met een dhl of upc
     
  2. APieSAi

    APieSAi Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond net nog dit over de game regio's bij de xbox in een xbox faq:

    Will the Xbox play games from other regions?

    --------------------------------------------------------------------------------
    (Last updated: 02/27/2002) Back to top

    No and this includes demo discs from the Official Xbox Magazine. Additional info (thanks to Byron Hinson): Here is the official quote I got on it the other day from Microsoft. "The North American box will only play North American games. The regional encoding is set when it passes through certification and in to the authorized replicators. North American Xbox systems will only play NTSC games, Japanese boxes will play NTSC-J games "
    and Europe and the rest of the PAL territories will only play games marked with the PAL symbol."


    dat betekent dus dat er maar 1 regio is voor alle PAl games, en dat games uit australie dus gewoon bij ons gaan werken, jeeeeeeeeeeh
     
  3. Anne

    Anne Young at Heart

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, en nu maar wachten tot de games uit het verre oosten:confused:
    binnen komen.

    Anne:D
     
  4. Xbox gamer

    Xbox gamer Guest

    Het mag volgens mij wel opschieten hijs al lang voorbij de 10 dagen toch?
     
  5. Anne

    Anne Young at Heart

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren waren de 10 dagen voorbij ja.
    Zucht, geduld is een schone zaak zeggen ze:{

    Anne:D
     
  6. APieSAi

    APieSAi Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, idd gewooon geduld hebben, want er zit echt geen enkele logica achter. ik had laatst een paar dvd's die uit tokyo kwamen na drie dagen al in huis, dat was snel. maar mijn blade 2 dvd die uit kanada moet komen is nu al bijna drie weken onderweg, terwijl dat normaal altijd maar 6 dagen duurt, maximaal. dat wil niet zeggen dat hij niet komt, want van de ruim 100 bestellingen die ik in het buitenland heb gedaan, is er nog nooit iets helemaal niet aangekomen, hij zal wel gewoon weer ergens rond liggen te slingeren.
     
  7. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    het word steeds spannender of ze het gaan doen/ of ze wel aankomen heh anne ? :D

    tam tam tam tammmm ..... :eek:

    DOET IE HET , OF DOET IE HET NIET ..

    maar hoeveel betaal je dus voor een gameincl verzending

    volgens mij 45 Euro voor 1 game + ?? Euro aan verzendkosten ?

    ben je iets van 50 Euro kwijt ? ..
    of ik wacht tot ik in NL 4 games koop en dan hopelijk zo'n actie dat je Xbox erbij krijgt :D
     
  8. Anne

    Anne Young at Heart

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op hun site kijkt, dan kun je gewoon de europrijs rekenen die daar staat. Dat is dus incl. verzendkosten.
    Dit, omdat je hun btw niet hoeft te betalen en die korting is ongeveer de verzendkosten (iets minder).

    Anne :D
     
  9. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las in een Engels Xbox blad een artikel over PAL en dat hebben ze ook in Australie, en PAL=PAL lijkt me. Dus het lijkt me sterk dat ze het niet doen. Ik ga ook ff kijken! :9 Iig bedankt Anne! :+
     
  10. Gazzo

    Gazzo Belgium Xbox Masta

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    de spreekwoordelijke spanning is hier te snijden
     
  11. Anne

    Anne Young at Heart

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    IK kreeg vanmorgen dit antwoord op mijn maailtje:


    Please give it till the end of the week.

    Thanks,
    Daniel Venning
    DVDCrave.com
    www.dvdcrave.com

    Kort maar krachtig :p


    Anne:D
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk toch nog ff de kat uit den boom, voor de zekerheid. :+
     
  13. ABundy

    ABundy DOH

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal bedoelen ze 10 werkdagen. Vervelend he, dat wachten :mad:
     
  14. Anne

    Anne Young at Heart

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou hij is binnen8) en wat denken jullie.....................................


    HIJ DOET HET, YES.

    Ik heb 'm net met de post ontvangen, gelijk geprobeert natuurlijk, en doet het perfect :D :D :D :D .


    Anne:D
     
  15. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    BETER!!
    maar ff snel een vraagje, waarschijnlijk is het al langsgekomen maar toch. Hoe duur is het nou voor 1 game+verzendkosten?
     
  16. APieSAi

    APieSAi Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    zei ik toch al, whehe.

    nouw, veel plezier ermee. ennuh, vanaf nu haal ik ook alles bij de aussies. (was ik al mee begonnen, maar toch).

    na tien bestellingen krijg je ook nog eens 10% korting bij die toko, als je dan 1 spel hier koopt, kan je voor hetzelfde geld er daar bijna 2 kopen.
     
  17. Anne

    Anne Young at Heart

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0

    Wow dat wist ik nog niet, maakt het alleen maar leuker:p

    Anne:D
     
  18. Anne

    Anne Young at Heart

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    De prijs van de game staat onder het spel.
    Dat is incl. verzendkosten omdat je de daar geldende btw niet hoeft te betalen, dat halen ze er eerst vanaf. dus b.v.

    game 45 euro
    btw eraf 3 euro
    verzendkosten erbij 3 euro
    nog steeds 45 euro 8)

    Ze versturen het als een gift dus hoef je niet bang te zijn dat de postbode aanbeld om de btw van hier te innen.
    Of dit ook voor grotere pakketjes geld weet ik niet.


    Anne:D
     
  19. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, dan ga ik daar maar CMR3 kopen
    en dan cancel ik mijn reservering wel bij bart smit!
    BART SMIT, KISS MY ASS
     
  20. APieSAi

    APieSAi Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    grotere pakjes kan je beter geen risico mee nemen, zelfs al is het een gift. ik deed dit vroeger wel altijd, omdat ik dacht dat ze het dan idd. niet zouden openmaken, maar bij een steekproef vna de douane hadden ze dat dus wel gedaan.

    omdat het een gift was, en er geen factuur bijzat, ging de douane de waarde van het pakje maar schatten, en ze hadden het bedrag veel hoger geschat dan de eigenlijke waarde.

    ik moest doen dus 5% invoerrechten en 17,5% btw betalen over een bedrag dat veel hoger was dan dat ik ervoor had betaald.

    ik kon de betaling weigeren en een procedure starten om de juiste prijs te krijgen, maar uit ervaring van anderen weet ik, dat ze dan je pakje gewoon weer meenemen en je het 3 maanden later pas weer terugziet.

    ik heb toen dus maar gewoon betaald, en bestel vanaf nu bijna alles los. losse dvd's of games halen ze er bijna nooit uit. als het een klein pakje is, en hij is lichter dan 500 gram komt hij bijna altijd zonder gezeur door de doune heen.

    daardoor heb je hem ook weer eerder in huis, dus los bestellen heeft alleen maar voordelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina