SavedGames settings van PC naar Xbox?

Discussie in 'Algemeen' gestart door marcdewolf, 4 nov 2004.

1. marcdewolf

marcdewolf Retro&Xbox-gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit legaal is, maar ik heb gehoord dat je via je PC savedgames (dus de settings van een spel die iemand uitgespeeld heeft) kunt overzetten naar je eigen Xbox, zodat je met dat specifieke spel alle velden/kostuums/... kunt hebben. Met sommige van mijn spellen zit ik vast, en ik zou wel graag dit willen hebben. De vragen zijn:
    -is dit legaal (ik heb geen gemodde Xbox, en wil dit ook niet)?
    -is dit makkelijk?

_0/

2. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    action replay kopen dan schijnt t te kunnen, je kan ook zelf een action replay maken maar dan moet je van die xbox mod sites op gaan zoeken, je kan een usb stekker voor je xbox controller kopen, prik die in je pc, dan zegt xp dat er nieuwe hardware is, dan kon je ergens op zon mod site drivers voor memory card en controller vinden, nou dan wijs je xp die drivers toe, reboot, memorycard in je controller, drivers voor controller, en dan weer rebooten, dna kan je via een extra driveletter in xp dus die savegames op je memorycard zetten en vervolgens op je xbox laden :)

3. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    www.codejunkies.com daar verkopen ze de Max Drive daar kan je saves op je PC bewaren en weer terug op je Xbox zetten en je kan saves van hun site downloaden.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan dan alleen save games overzetten ... maar geen downloadable content ... de action replay is een grote Memory. Maar rechtstreeks van pc naar xbox kan niet

5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Let erop dat niet alle spellen het ondersteunen, de meeste nieuwe spellen hebben namelijk een beveiliging erop waardoor deze truucjes ook niet werken. Ze werken dan alleen met een gehackte xbe file van het spel (xbe is een exe file voor de xbox), daarvoor heb je dus een modchip nodig of een gehackte bios.

Deel Deze Pagina