hoi luitjes, ik ben weer eens met splinter cell begonnen en zit nu in het level dat de lift er mee kapt en via die kabels naar zo'n kamer moet klimmen. hier zit ik vast, want zodra ik een gast neerknal heb ik 1 min om naar dat virus te gaan, maar dan word ik neergeschoten en als ik stiekem omhoog klim zien ze me.... kan iemand mij helpen??? alvast bedankt
Schiet om te beginnen alle lichten in de hele kamer uit, doe dit met zoom vision omdat dan je kogels minder snel opgaan. Schakel dan een voor een die werkers beneden uit door ze te lokken naar een hoekje met de fluitfunctie, dan moet je ze gewoon een elleboog geven. Dan klim je ongezien 2 trappen op, als je nog 1 hoger gaat kom je volgens mij in een licht die je niet kunt schieten en dus zien ze je. Dan ga je daar dus zitten en neem je even de tijd om te kijken waar ze lopen, kies dan willekeurig een uit en geef die een headshot. dan gaan de andere knallen maar missen veel, geef ze ook een headshot of als ze dichtbij staan gewoon knallen, dan heb je nog ruim tijd om 1 ladden op te klimmen naar beneden springen en naar de nd133 te lopen!! succes met uitspelen! greetz wooly
hey ik heb je tip gebruikt maar t helpt niet als ik alle lampen uitschiet dan zetten die bewakers hun nightvidion op en zien ze me als nog.... kan iemand mij helpen
ha larzzz ik zit precies zo vast net als jij.ik wacht ook op antwoord.maar kun jij mij ook vertellen waar ik een vraag kan stellen zodat andere kunnen reageren.groetjes en succes
Je moet gewoon de gewone mensen proberen te lokken en te verdoven , met een beetje geluk lukt het ongemerkt, en dan moet je zo ver mogelijk, bij mij is het tot aan de tweede ladder gelukt, en zo stil mogelijk geraken tot bij de terroristen nl Soth en de twee bewakers. Dan knal je ze gewoon neer maakt da virus onklaar PS oefening baart kunst