x-box in de auto?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door seymore butts, 4 nov 2004.

  1. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    binnekort ga ik op wintersport vakantie en dan moet je weer 12 uur in de auto zitten om dit wat leuker te maken kwam ik op het idee om de x-box in de auto meetenemen maar nu de vraag; watvoor stekertje moet ik gebruiken in de auto?[dus de stekker die normaal naar het stopkontact gaat] ;) |:-


    _O_ thQ :+ _O_
     
  2. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    het kan wel, maar het is omslachtig. thuis werkt je xbox met een spanning van 230 Volt. de sigatten aanstekker in je auto levert maar 12 Volt. je zal dus een transformator nodig hebben. maar het kan wel. ik heb ooit een filmpje gezien van twee auto's die naast elkaar reden die beide een xbox aangesloten hadden. verbonden met een LAN kabel hebben ze toen een potje Halo zitten spelen op de snelweg _O_
     
  3. Victor

    Victor Guest

    Dat wil ik ook!!_O_
     
  4. xboxser

    xboxser xboxen is verslavend

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je nog waar dat filmpje stond ik zou dat ook wel willen en waar zou je dan moet kijken waar ja dat kan kopen best beniewd klinkt wel koel
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik niet.. word je stront misselijk _O_
    Er is ook een corvette waar xbox standaar zit ingbouwd.. moet je die voor 2 weekjes (of hoe lang ga je) huren :)
     
  6. Bankschroef

    Bankschroef Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    1
  7. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    1 weekje maar :9 maar ik laat nog wel weten of het gelukt is *) _O_ O-)
     
  8. Kevin Masters

    Kevin Masters Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    het kan in ieder geval wel kijk maar naar dat programma op MTV pimp my ride daar hadden ze het ook
     
  9. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    kwou datik ook een tv in de auto had, hoefde ik me noooooooit meer te vervelen als ik n keer ergens heen ga, maar is een xbox eigenlijk wel schokbestendig????
     
  10. Kevin Masters

    Kevin Masters Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    goeie vraag :p

    ik denk dat ie soms wel even over zal slaan als je over een hobbeltje ga 8)
     
  11. Het schijnt niet echt goed te zijn voor je harde schijf.
     
  12. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    En daarbij is een accu niet echt een stabiele stroombron! Niet echt geschikt voor een processor :p
     
  13. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen dat de oude Xbox minder kwetsbaar zijn dan de nieuwere. Of dit waar is weet ik niet. Ik heb ook me Xbox wel eens in de auto meegenomen, en heb daarvoor een adapter gekocht. Als je nou wat meer informatie wilt moet je mij even een pm sturen.
     
  14. thabo

    thabo Zwabbo

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    dan maak je tog van schuimrubber/foom/ of iets anders een zoor bakje waar je je xbox in kan zetten... als een soort schokbreker.
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Het zou kunne, maar zet je xbox stevig neer: de harddisc kan kapot gaan (net zoals bij mp3spelers met een HD, de ipod bijv.)
     
  16. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik zo dan zeker over mijn nek gaan...ik kan dat niet naar een scherm kijken in een auto :mad: Wordt al gek van lezen... Ik slaap meestal :D
     
  17. Waterburn

    Waterburn Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt heel simpel, je moet gewoon een omvormer kopen en daar kunnen je dan de stekker instoppen. ( omvormer naar 12 volt natuurlijk ). Ik heb het zelf ook gedaan.

    Ik hoop dat je er wat aan hebt,

    Succes
     
  18. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    idd. gewoon een omvormer + 7 inch xbox scherm + xbox officiele draagtas, dat is voldoende voor in de auto.
     
  19. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik dat maars ga doen en ook zon doosje maken [heb nog genoeg foam hier liggen] bedankt allemaal _0/ *) O-) _O_
     
  20. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar een elektronica winkel en vertel je verhaal, misschien weten hun een apparaat om zoveel volts te geven aan tv en xbox, maar zelf zie ik het niet zitten, vooral omdat de auto beweegt daarom vond ik gameboyen in de auto ook al zo kut, dan zit ik liever rustig op de bank!

    greetz wooly
     

Deel Deze Pagina