[XOne] Xbox Live Verlopen, What To Do?

Discussie in 'Games' gestart door Amigo NL, 4 nov 2004.

  1. ruudioo

    ruudioo Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap nog niet helemaal, mijn account loopt tot 8 maart volgens mij,
    maar als ik dan ong. 5 maart nieuwe starter kit kryg met de dingen erbij, loopt mn oude account dan gewoon door ? ? ?.
     
  2. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand die dit kan bevestigen?
    Heb namenlijk ook zo'n starterset met mechassault voor 30 euro gekocht voor de verjaardag van een vriend, maar dan hou ik zelf lekker die set en geef ik hem wel een andere game :)
    Mijn abbo verloopt trouwens in maart, maar ik kan die code nu al invoeren dan?
     
  3. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kan dit bevestigen!
    heb het namelijk ook gedaan et die mechassoult aanbieding.
     
  4. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ja, en je kan nu ook al meteen de code invoeren. als je dan klaar bent staat er next payment 13 maart 2005 (bijv.) €0,00 en als die datum voorbij is staat er 13 maart 2006 met daaronder de keuze of je een code wilt invoeren op per maand of jaar wilt betalen.
     
  5. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox dashboard -> account management -> subscription

    Gaat prima. Ik heb een paar maanden geleden 2x zo een mechassault pack gekocht en met de eerste mijn account gemaakt en een paar dagen later (je moet een paar dagen wachten heb ik gehoord) meteen de 2e code gebruikt voor het jaar erna. Bij mij staat er:
    Current subscription:
    started: 5-8-2004
    ends: 5-8-2005
    Your next subscription will be:
    annualy
    Already paid for.
    (dus op 5-8-2005 gaat mijn tweede subscription gewoon in)
     
  6. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij warenhuis huls hier in doetinchem zijn die packs nog volop te koop voor 25 euro :D
    Dus als mensen intresse hebben?
     
  7. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    welke pack? ik moet er namelijk nog een hebben, dus als je er ff een zou kunnen meenemen :p?
     
  8. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is dat xbox live mechassault pack (zwarte doos met groene voorkant) Hij kost 25 euro.. Maar als ik em moet verzenden komt er nog wel 5.50 euro bij..
     
  9. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Is er misschien ergens op internet nog een goedkoop pakketje te koop?
    Moet er namelijk ff snel 1tje hebben..
     
  10. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol

    HSHAHAHAHAHAH volgens mij heeft iedereen dat starterkitje mech assault gekocht.

    Ik heb dat ing ook gekocht maand geleden terwijl ik mijn xbox +halo 2 pack nog moet kopen (heb namenlijk nog GEEN xbox). Maar be aware THA Darthmaster will come to you on halo 2 .
     
  11. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Yess heb mn pa eindelijk overgehaalt dat het wel betrouwbaar is...
    ik ga morgen het halo2+starterskit pakket halen.

    Nog een vraagje: als ik bij dat halo2 pakket nog ff 2 of 3 starterskit koop ben ik dus 3 jaar voorzien van live:eek:
     
  12. tyrox

    tyrox X-Box Fragger

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox live is nu niet meer geldig en hij vraagt nu als ik op live ga de 4 laatste cijfers van me creditcard :confused:

    ik wil een nieuwe starterkit kopen en daar mee spelen.

    hoe annuleer ik mijn huidige account moet je bellen naar microsoft of???
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja je moet bellen
     
  14. Mikey™

    Mikey™ Sith Lord

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in mijn Live! 2 Months Trial periode, maar ik ben van plan een starterkit te kopen (met headset). Ik lees hier over mensen die al een jaar abbo van Live hebben, dus mijn vraag is kan dat ook met een Trial?

    Kan ik dan ook door simpelweg de nieuwe code in te voeren mijn abbo (nu 2 maanden) met een jaar verlengen? Of moet ik mijn trial periode cancellen en dan een nieuwe account aanmaken?

    Ik heb liever niet dat er opeens 60 euro van mijn rekening wordt gehaald en dat ik mijn friendslist kwijt ben...
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat kan
     
  16. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    is het zo dat ik heb nu voor het eerst starters kit gekocht en wil gaan live, als je dan credit card invoerd wanneer zie je het dan op de CC?
    zo niet, wat zie je dan op je CC als je zeg maar naar 1 jaar het verlengt met een nieuw starterskit. (want dan kan ik ff CC gebruiken van mun broer zonder dat hij erachter komt :D )
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou het eerlijk zeggen tegen je broer... je ziet bij het eerste jaar niet op je cc ... vervolgens word deze automatisch verlengd (alleen een ouder iemand eigenaar van de cc kan xbox live stop zetten)
     
  18. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Je ziet het pas waneer je content koopt of je jaar abbo per maand word verlengd(of jaar)
    jaar code werkt maar 1 keer, dan gaat er geld van af of je koopt een nieuwe kit maar dan ben je wel je tag kwijt en friends list
     

Deel Deze Pagina