Vette NostlagieThread! mijn eerste game was GTA1 en heb ik helemaal uitgespeeld! (vraag me niet hoe lang dat geduurd heeft)
Op de msx: je had zo'n mannetje in een groen veld. Je kon dat groene weggraven ofzo en dat konden er stenen vallen en diamanten, maar die moest je juist weer oppakken. God, de naam is me even ontschoten... maar het was leuk iig
Volgens mij zo'n mario spel op DOS. dat was dat spel met die schildpadden uit die buizen en ook keen 1 en dave hoorde bij de eerste games die ik speelde
de allereerste game die ik speelde was loderunner op een van de eerste mac's en de eerste leisure suit larry......
Hehe ik denk Pacman ofzo, anders space invaders *bliep *bliep En dat spelletje dat ook op Nokias zit met zon vliegtuigje, dat was nog ns wat
mijn eerste was HALO en Amped, HALO kreeg ik gelijk bij mn xbox( met sega pack) en amped kreeg ik van mn broer en zn vriendin, MAAR ik heb amped het eerst gespeeld
ik zie dat er nogal veel opgesomt word, dus praat hier ook over de games van een ander, of jij die game ook gespeelt hebt, wat je er zo leuk aan vond...
Het eerste spel dat ik echt veel speelde was Star Wars: The Phantom Menace, toen was ik nog klein. Mega vet spel alleen begrijp ik niet de lage scores die hij toen kreeg...
Had een atari met wat games gekregen als 4 jarig jongetje. Mijn eerste game die ik echt zelf kreeg was Yar's Revenge. Een van de vetste spellen op de atari sigh.. nostalgie!
hahaha, niet mijn eerste game, maar wel een van mijn vetste games Geweldig, tussen de middag ging ik hem altijd uitspelen met een vriend... god, dat heeft heel wat middagen geduurd
Ik heb veel verschillende games bij vrienden gespeeld: Pacman Supaplex Time machines Prince of Persia Maar zelf kocht ik pas héél laat mijn eerste game: World cup 98 voor PC
Uuuhm, Links, F15-Joint Fighter en Prince of Persia 1. Deze zaten 'gratis' bij een nieuwe Amstrad 286 pc met 32mb harde schijf en ik dacht iets van 2mb intern geheugen!!! (als het niet nog minder was)
, als je naar fable kijkt zie je dat ze goed naar goldenaxe hebben gekeken(skelleten). maar goed, mij eerste game was(waren) de games uit de commander keen-serie.