1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Irritante niet verwijderbare? lycos balk

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door haantje, 4 nov 2004.

  1. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo Allen,

    Sinds een tijdje heb ik hier een groot probleem op de pc. Soms (niet altijd) opent er een Lycos Searchbalk links in beeld (verticaal) die dan zoekt naar het zelfde als jij boven bij de adresbalk intypte bijv. Xboxworld.nl (dan zoekt ie daarnaar). Ik heb al bij zoeken in verkenner gezocht naar lycos enz enz.. maar nix kunnen vinden. ik word echt helemaal gek van die zoekbalk dus ik hoop echt dat 1 van jullie mij kan helpen??? _O_
    Bedankt alvast!!
    Hieronder zien jullie die nare balk!!!!!! :mad:

    [​IMG]
     
  2. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Probeer het volgende:

    Ga naar uitvoeren.
    Voer in : regedit
    Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE
    Vervolgens naar Software, Microsoft en dan naar Internet Explorer.
    Ga vervolgens naar Toolbar en verwijder alles wat er staat, met uitzondering van (Standaard)

    copyright Graveheart ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  3. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je ook al anti-spyware programma's draaien?
     
  4. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    format c wil ook wel eens helpen O-)
     
  5. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor alle reacties O-) , ik heb bovenstaand voorbeeld toegepast maar ook dit hielp helaas niet :eek: :'-(
    Misschien nog meer ideeen?!! :D
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb precies hetzelfde probleem! Maar geen van de dingen die ik heb geprobeerd werkt.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hijack This. Klein programmaatje dat kijkt welke programma's ed op je pc draait. Hierin vind je ook ongewenste programma's en instellingen. Grote kans dat lycos ertussen staat.
     
  8. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Je zou dan het programma Hijack this kunnen proberen. Is gratis te downloaden. Gewoon ff zoeken via Google. Na een scan met dit programma krijg je een lijst met alles wat op dat moment op je pc actief is. Je moet dan zelf aangeven wat je wilt verwijderen, je kunt echter niet alles verwijderen. Als je niet weet wat je moet verwijderen, kun je de scanresultaten op dit forum posten klik Er zijn hier wel mensen die weten wat wel en niet verwijderd kan worden. Daar heb ik niet echt verstand van. ;)
     
  9. thabo

    thabo Zwabbo

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hijackthis gedraaid, eerst alleen alle dingen die ik verdacht vond/niet kende weg gegooid, daarna gewoon alles. Maar ik heb nog steeds zoon stomme toolbar :confused: !
    dat andere werkt (jammer genoeg ook niet). is er nog een andere manier of moet ik weer mijn schijf formatteren?
     
  10. Rovak

    Rovak Guest

  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ga naar Start->Instellingen->configuratie scherm->software en daar staan alle programs en daar verwijder ik altijd die k*t balken
     

Deel Deze Pagina