Resolutie probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Red XIII, 4 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik heb nu een zwaar irritante probleem met mijn resolutie.

Mijn resolutie staat standaar op 1024*768, maar als ik een spelletje wil spelen heb ik een hele dikke zwarte rand tijdens het spelen. Ik kan dit op 2 manieren oplossen:
    1. Ik moet de resolutie van het spel op 1024*768 zetten;
    2. Ik moet mijn scherm resolutie hetzelfde zetten als hoe het in het spel staat.

Ok, dus dit is al niet normaal, maar nu komt er nog probleem bij kijken. Omdat mijn scherm standaard staat ingesteld op 1024*768, en zet 'm op 800*600 dan krijgt heel mijn scherm ook zo'n dikke zwarte rand, maar dan het spel niet. Dit heeft 'ie nog nooit gedaan dus ik ga 'm formateren, en ja hoor, nog steeds hetzelfde probleem. Ik weet niet hoe ik het beter kan uitleggen, maar het is zeg maar een sorrt 'windowed' mode.

Maar ik wil nu dus Tiberian Sun weer eens spelen, maar omdat het een oud spel is kan hij geen 1024*768 aan. Dus ik speel nu met een hele dikke zwarte rand maar ik mij mateloos aan irriteer.

Heeft iemand anders dit ook gehad, of weet iemand hoe ik dit moet oplossen? Ik ben je eeuwig dankbaar.

2. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Moet je gewoon bij de knoppen onderaan op je beeldscherm de grootte van het beeld aanpassen.

3. Rovak

Rovak Guest

wat voor video kaart heb je en welke windows heb je?

4. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, kheb het al, m'n instellingen van m'n videokaart waren anders terwijl er niet aan gezeten is, maar bedankt voor jullie reacties en deze kan op slot.:)

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Slotje :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina