Ik heb er ook 1 gekregen bij mijn Burnout 3 pack, maar heb ook Splintercell PT, en daar zat 12 maanden bij.. Als iemand die van 2 maanden wil, moet ie maar even een PMetje sturen...
heeft er nog iemand een kaart voor me? stuur maar ff pm of mail, of meld het hier. alvast bedankt, Rick
ik heb nog 3 Trail kaarten, Lichen die jullie kunnen gebruiken. Wil de je trail kaart hebben stuur dan ff een PM bericht en ik zal je de code geven. Update: Op dit moment heb ik geen trailcards meer!
Ik dacht laat ik ook is behulpzaam zijn ren ik naar boven want ik had ook nog wel zon kaartje...zoek ik me eerst kapot naar de datum wat blijkt hij was maar geldig tot 30-03-2004...toen had ik men xbox nog niet eens
Ok, ik heb hier de code voor 2 maanden xbox-live. Als je deze wil, vraag en ga krijgt. Alleen de eerste dan want ik heb er maar 1.
Hallo allemaal, Als er iemand nog 1 kaart over heeft, ik houd me van harte aanbevolen. Heb nog geen kennis gemaakt met Live en wil dat wel eens proberen. Misschien dat het me over de streep trekt. PB me even als je me blij wilt maken
mischien dome vraag maar hoe kom je aan een cc en daar voor moet je toch ook ouder zijn dan 18 dus de meeste hier zijn ouder of hoe zit dat ?
in ieder geval een visa card dat weet ik zeker, maar volgens mij kun je ook nog andere cc's gebruiken.
In ieder geval alle CC's met Visa of Mastercard teken erop. Anders moet je even kijken in de CCdraad.