Idd.. evil lijkt op evil, good lijkt op good. Maar het gaat om de gedachte dat "de trend" is gezet, en dat het in de toekomst beter uitgewerkt gaat worden.
ik ga binnenkort weer overnieuw beginnen, en deze keer proberen mijn character zijn gezicht een beetje mooi te houden. Mijn noble-wizard mannetje heeft echt 50 littekens op zijn face zitten.
@ Fardo: Mooie Steel Katana (of ik zie het fout) heb je daar, echt een lekker wapen. Ik heb nu ook al fikse littekens op mijn gezicht. Dat komt vooral door de eerste Twinblade missie die ik nu over moet doen omdat ik hem per ongeluk evil heb afgesloten.
Dat is echt een minpunt van de game. Op het laatst, eigenlijk als je grijs word, lijken alle heros op elkaar. Het idee dat je echt je eigen weg kiest met totaal verschillende heros valt tegen.
wat ik nou mis in het spel is dat je bv als je start met het spel kan kiezen hoe je gezicht eruit ziet en wat voor kleur haar je hebt enzo. dat zelf vind ik een minpunt.
het was al vanaf het begin de bedoeling dat je zelf je character vormt, wat jij voorstelt is tegen het hele fable-concept in
Inderdaad ik vind het wel cool dat je character helemaal gevormd wordt. Hadden jullie na de gevangenis ook wit haar met een soort stekels? Zag er wel erg cool uit moet ik zeggen, maar toen begon het weer te groeien in een wit/grijs vies kapsel. Toen toch maar is naar de kapper geweest. Ik heb trouwens nog steeds dat eerste kapsel, is dat ene baardje (in zo'n cirkelvorm) beter?
Ik ben het wel met Buffy-Lover eens. Ik bedoel, je blijft toch wel dezelfde trekjes houden. Hoe je ook verandert, ze blijven toch. Dus ze hadden dus echt wel 5 verschillende gezichten kunnen doen, die dan toch nog konden veranderen
Ik loop gewoon het hele spel met heavy wepons en ben f*cking breed, ik weet niet of je een bepaald aantal mannetjes moet doden
Ik ging gisteren even voor de lol al mijn geld uitgeven aan eten bij Fable en at het allemaal achter elkaar op. Toen stond er bij mijn persoolijke info dit, Weight: Obsecure (ofzo) en ik was echt blubber vet.
Obsecure....? waarschijnlijk Obese... of de OB is "secure" wat dat dan ook weer mag betekenen maar dan speel je waarschijnlijk rainbow six ofzo
Nee, toen ik in de gevangenis kwam was ik kaal... dat werden stekeltjes, maar toen ik mams had bevrijd had ik gewoon mijn normale haar weer... of bedoel je dat niet?
Sorry, dat is waar. Fout woord. Moet je eens dronken worden, is leuk. En dan gaan rennen (dan ga je kokhalzen) is leuk.