Ik nam aan dat jullie wel wisten dat eerst het schild leeg moest schieten. Met 1 schot op de goede plaatst is het schild meteen leeg.
Op Legendary is dat niet zo.. Weet ik bijna zeker, het is wel zo dat als je hem in het hoofd raakt wanneer het schild al weg is hij in een keer dood is. Maar dat is niets nieuws. Ik heb vaak genoeg Elites in hun hoofd geraakt met Pistol maar shield ging nooit in een kaar weg, ik dacht op z'n minst 2/3 shots met pistol.
@SIC : ik begrijp niet wat je bedoelt maar niks spreekt elkaar tegen. Er staat dat het schild ook met 1 schot weg is en dat is ook, maar ik nam aan dat jullie dat wel zouden weten. We zijn het iig wel al over eens dat als het schild weg is dat je nog maar 1 headshot nodig hebt ? Om het schild te deactiveren moet je in het gebied tussen de kin en de nek schieten. Dan heb je aan 1 schot genoeg.
pffffffffffffff...zeer vermoeiend. @ Matrix, Misschien iets van vertalingen,uitleg van het halo-universum.
gheghe, volgens mij gingen we er met zijn allen vanuit dat je met 1 schot 1 kill bedoelde; dus shield+health weg. excuses dan,
is er toevallig iemand die weet weet of er winkels/winkelketens zijn die halo 2 volgende week al eerder gaan verkopen? je hebt namelijk altijd winkels die zich niet aan de regels houden , hier iets over bekend?
@ gaizka als je em hebt gepreordered krijg je em waarschijnlijk al op de 9de omdat in de winkels ze em pas de 11de verkopen inverband met levering en het opnieuw inventariseren
ok, maakt niet uit maar sommige bart smit ketens en andere winkels gaan hem dus al eerder verkopen? maandag zou super zijn, maar wanneer krijgt bijvoorbeeld die winkel de spellen dan geleverd, 's ochtends al?