Zondag Review Halo2 Gamespot

Discussie in 'Algemeen' gestart door Seda, 5 nov 2004.

1. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals de titel al duidelijk maakt zal er a.s. zondag een review van Halo2 te zien zijn op www.gamespot.com. Dit zal dan voor mij in ieder geval de eerste review zijn waar ik echt waarde aan hecht. Wat denken jullie wat gamespot zal geven en waarom dat cijfer. :)

Ik denk zelf een 9,6. Aangezien de game niet veel nieuwe dingen heeft ten opzichte van Halo Combat Evolved, verwacht ik dat dat 0,4 punten gaat kosten.

2. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik indd ook al gelezen, maar ik denk dat een hoop reviewers de game niet eens extreem hoog gaan beoordelen, omdat ze dan "professioneel" lijken als ze wat kritischer zijn dan de andere ""meehypeloopers"" Dus ik gok rond de 9 onder andere doordat het gewoon halo is alleen dan factor 10 cooler.

3. Beau

Beau Altijd Live

Leuk Bevonden:
    0
    PuntenAFTREK omdat het niets toevoegd aan deel 1 ? Mmm, de multi-player vergeten zeker? Ga er maar van uit dat het geen 10 wordt zover is logisch maar een 9,5 zeker. *)

4. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    Gamespot een 10 uitdelen aan een xbox spel, nee never nooit niet! Ik denk een 8,9 van gamespot, die geven xbox exclusieve spellen altijd lage cijfers.

5. Rolf85000

Rolf85000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gamespot is behoorlijk streng voor spellen. hun beoordeling wil nogal eens lager uitvallen dan andere bladen en sites. bijvoorbeeld fable een 8,6 en pgr2 een 8,7.

Laatst bewerkt: 5 nov 2004
  6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    IGN en TeamXbox zetten hun reviews dan ook online. Ik verwacht hiertussen een tien (a la OXM) en voor de rest cijfers boven de 9.5.

7. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn prognose voor de cijfers:

Gamespot: 9.3
    IGN: 9.8
    TeamXbox: 9.5

8. Rolf85000

Rolf85000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is ook weer onzin. ninja gaiden 94, chronicles of riddick 93, topspin 91, halo 97 etc

9. Spock

Spock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In ieder geval is gamespot geloofwaardiger dan IGN, die geven echt elke game tussen een 8,5 en een 10 :{

10. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    zal rond de 9 zijn

11. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar vind je deze cijfers te hoog dan? Wees eerlijk, NG verdient zeker een 94, Riddick een 93 en Topspin een 91. Een 97 is dan wel weer hoog, maar smaken verschillen natuurlijk. Maar normaal gesproken is gamespot.com idd wel geloofwaardig en kloppen de cijfers ook. Ze zijn dus echt niet onprofessioneel, zoals sommige mensen denken.

On topic: ik denk dat het cijfer een 9,3 wordt. Zeker omdat ik denk dat ze em goed zullen beoordelen, dus niet met een 9.8 ofzo aankomen.

Laatst bewerkt: 5 nov 2004
  12. Gold Elite

Gold Elite Guest

Het cijfer, wat dat dan ook mag zijn wordt hoog.8):9*):D

13. Spock

Spock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien hoe laat die recensies (van IGN en gamespot) online gaan ?

14. Xilvero

Xilvero Flaming Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Kwart over de badrand van mijn barbiepoppenhuisje.

Gamespot: 9.3
    IGN: 9.7
    TeamXbox: 9.5

15. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Die van IGN zou 7 november komen.

16. Rolf85000

Rolf85000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zei niet dat de cijfers te hoog waren. ik regeerde op jeanv die zei dat gamespot xbox exclusive lage cijfers gaf. ik sprak dat tegen met dit rijtje.

17. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    lol

ze zeggen boven je allemaaal al dat IGN zondag komt, en joh, laat het zondag eens de 7e zijn -_-

Cijfers worden allemaal hoog, da's duidelijk, tussen 9.3 en 9.7, met IGN het hoogst, en TeamXbox het laagst...

18. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, sorry voor 't misverstand ;)

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    En als jij ff verder had gelezen, had je gezien dat ik reageerde op een persoon die kennelijk die ene post (het was er maar 1 hoor) niet had gelezen :{

20. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb geen idee wat ik van de GS review moet gaan verwachten.
    Soms zijn ze ZWAAR kritisch en soms geven ze een game ZO een 9 ofzo...

Deel Deze Pagina