hey ik wil mn cd's naar mp3 over zetten. Eerst lukte het wel met nero maar nu staat er telkens dat hij 'expired' is en kan het dus niet meer doen. dus toen had ik die nero weer opnieuw geinstalleerd maar dan krijg ik weer het zelfde. weet iemand een goeie mp3 encoder om te downloaden? nickyb.
Download iTunes, dit is een gratis programma waar je ook je CD's mee kunt importeren en werkt op alle OS'en. Je kunt ze dus ook gewoon meteen als MP3'tjes importeren en de bitrate is ook instelbaar Link
Mp3 workshop xp kan het volgens mij mee, deze kun je misschien downloaden, anders wil ik hem je wel over msn sturen, ik heb hem namelijk op een cd! greetz wooly
hey mensen het hoeft al niet meer ik heb die itunes van mvdstam gedownload en hij werk perfect. nu kan ik eindelijk eens weer andere nummers luisteren inplaats van elke dag dezelfde nummers achter elkaar. bedankt voor de snelle reacties allemaal. THANKS mvdstam!!
Misschien kan iemand ook gelijk mijn vraag beantwoorden... Ik heb een mp3-speler maar als ik muziek wil overzetten zegt ie dat het geen m3u of pls. afspelllijsten zijn. Nu kan ik geen muziek overzetten. Ik heb niet veel verstand van deze dingen dus weet iemand dit en kan die mij vertellen hoe ik wma-bestandjes in m3u of pls. afspeellijsten kan zetten? (ik las wel op internet dat je dat met winamp ofzo kan doen maar hoe weet ik niet). alvast bedankt
sorry maar daar weet ik ook niets over. bij mijn mp3-speler moeten het gewoon mp3 bestandjes zijn en die kopier ik gewoon naar mn mp3 speler. mischien dat anderen het weten.