Pro Evolution Soccer 4 Live teams.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door apoc, 1 nov 2004.

  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel met anderlecht ik zen ne belg dus ook ne belgische club geen arsenal of celsea of barca ge moet da zien op fifa daar speel ik met rsca tegen madrid kan ik ook winnen met 4-2 de ploeg maakt volgens mij niet uit. en ik ga mijn ploeg nooid verlaten rsca
     
  2. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    madrid met een slechte bestuurder is ook nog door de graafschap ofzo te pakken.
    Maar spelen er twee met veel skills en de een speelt met een slechte ploeg en de ander met een hele goede dan gaat de eerstgenoemde 9-10 keer hard onderuit!

    Unranked kan het heel gaaf worden met georganiseerde competities iig!
     
  3. Albertinho

    Albertinho Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Een gehele eredivisie bijvoorbeeld. 34 wedstrijden. Lijkt me geweldig... *)
     
  4. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Egt heel erg matig van Konami dat ze de gouden gids divisie er niet in doen. Anders ging ik gewoon met de Eagles Europa in en liet ik olle lekker degraderen_O_ _O_ _O_
     
  5. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Daar heb je best gelijk in natuurlijk, maar ik weet nog niet hoe de ranking gaat werken. Als het echt simplistisch is gaat het om aantal gewonnen wedstrijden oid, zonder weging. Ik denk dat je dan dus wel stimuleerd dat iedereen met gelijke teams online gaat. Het zou natuurlijk met een soort ELO rating kunnen waarbij een relatief zwakke tegenstander meer punten scoort dan een werledteam.


    En zelfs al is het het eerste, ben ik niet heel erg in de ratings geïnteresseerd als dat een plek rond de top 100 of lager is. Als je de capaciteit hebt om voor de eerste tien plekken te strijden wordt het wel anders ;).
     
  6. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Minderwaardigheid complexje? ;)
     
  7. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    dat is juist de uitdaging, de echt goede spelers zullen met een minder team echt wel een goed team kunnen verslaan (en die heeft die persoon met het betere team niet eens heel slecht te zijn)

    waarom zou je bijvoorbeeld met dinamo kiev niet van arsenal kunnen winnen op de counter? gewoon zorgen dat je alles achterin goed dicht houd en af en toe gevaarlijk worden als je de bal afpakt

    heb zo'n zin pes4 _O_
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het is zeer moeilijk om met een zwakke club te winnen van iemand die met een sterk team speelt mits beide spelers gelijkwaardig zijn of iig niet teveel verschillen.

    Alleen als het verschil tussen de spelers groot is kan degene met een zwakke ploeg toch gewoon winnen. Het kan trouwens wel, ik heb wel gewonnen met Heerenveen van Real Madrid van een maat van me. Het voetbal dat ik speelde was niet om aan te zien, maar ik won wel met 2-0. Het enige dat ik deed was verdedigen en lekker counteren (4-5-1). Wanneer ik dus uit de verdediging kom is het meteen L2+X en counteren maar. Eigenlijk vind ik dat soms nog leuker, de ander speelt veel beter en is constant in de aanval en jij wint toch door een paar smerige counters. Heerlijk. Ik ga zeker ook met mindere teams online...
     
  9. Albertinho

    Albertinho Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het leukste wat er is imho. Niets is mooier dan een gluiperige overwinning. *)
    Ik zal veel met Groningen online spelen. Denk dat ik daar nog genoeg mee zal gaan winnen... ;)
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hallooooo.... :)
    Dachten jullie niet: "wanneer gaat die HanTerp zich hier weer mee bemoeien" ?? :D
    Ik wist niet van het bestaan van dit topic af! Hadden jullie het niet even kunnen zeggen, of was het wel even lekker rustig zonder mij?? :D
    Je kan unranked matches spelen, trouwens.
    Ik heb trouwens nog niemand over landenteams gehoord... Ik kies dan voor Italië en voor clubteams het liefst voor Juventus, omdat die stijlen mij goed passen.
    Als ik een tweede keus moet maken kies ik AC Milan..... en bij landenteams voor Nederland.
     
  11. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    land ga ik (uiteraard) voor nederland, maar met spanje kan ik ook altijd wel lekker uit de voeten, is een erg mooi aanvallend elftal van te maken
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel op fifa altijd met anderlecht of met ajax en al die andere altijd met arsenal of madrid of milan tis juist alsof er geen andere ploegen meer zijn in fifa
     
  13. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kies AC Milan

    Waarom? Omdat ik echt heel goed ben in de counter. IK speelde vandaag nog met een vriend(op PS2) en hij had 15 kansen, ik had 0 echte kansen. Was serieus maar 3 keer met de bal op zijn helft geweest en ik heb met 3-0 gewonnen _O_
     
  14. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
  15. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me ook ingeschreven...... _0/
     

Deel Deze Pagina