er is iets heel raars met call of duty. ik kan geen multiplayerspel spelen. ze zeggen dat de cd code nu in gebruik is. echt raar. waar kan ik nieuwe cd codes halen. please
Niet... had ik ook, ik ben bang dat je een nieuwe moet kopen voor een nieuwe cd-key, of wachten tot hij het weer doet. Bij counter strike heb ik dit ook wel eens en dan na een paar keer proberen doet hij het weer...
LOL 2 dingen die je dan kan doen... 1: Neem contact op met de publisher, en zeg dat je cd code niet werkt. Zodra je kan aanwijzen dat je het spel daadwerkelijk bezit, zullen ze je graag een nieuwe cd code opsturen... 2: Ga naar een gameshop, en koop de game er echt. Jammer dat warezgasten niet online kunnen met vele gaems (najah, jammer, serves them right...)
Vriend van mij had precies hetzelfde. Het kan zijn dat de codes in de winkel zijn overgeschreven maar de code staat op het boekje en die halen meeste winkels eruit. Die vriend van mij had toen de code van zijn CoD1 ingevoerd en toen kon hij gewoon spelen. Dus als je CoD1 hebt kun je die code even proberen!
maar naar welke website(s) kan ik naartoe gaan om aan nieuwe cd keys te komen.. weetje hoe zuigt dit is.
Je kunt geen CD-keys vinden online. Allen die je vind zijn al in gebruik. Ik zou gewoon terug naar de winkel gaan of contact opnemen met de uitgever (als je spel iig legaal is.)
wieeee ik vind het echt matig. maar kan ik ook gewoon na een paar keer proberen op de mulitplayer game terecht komen
Snap je niet dat iemand anders op je code speelt? Ze kunnen er vast wel achter komen wie het is, en hem bannen.
Vreemd dat op dit soort posts geen slotje gaat. Zodra iemand MOD of FTP-en wil naar zijn XBox wordt de mond gesnoerd maar vragen om CD keys kan gewoon? Als je spel legaal is moet je niet hier zijn maar bij de uitgever. PUNT UIT.
Jullie kunnen ook gewoon helpen zonder kritiek te leveren, als hij hem niet heeft gekocht, dan word die hier toch niet wijzer van.. Beetje Respect voor elkaar hoor *)
Jezus wat een Naaier, stel en ik zeg stel dat je er 1 zou vinden! dan betekend dat gewoon dat je iemand anders Naait die het spel wel gewoon koopt... dan blijkt zijn serial niet te werken. Je kon ook al gewoon zien dat dit zaakje stinkt. Kan je niet andere fora's gaan irriteren? Ik zeg niet dat ik altijd alles koop, maar om dan ook nog iemand anders te naaien gaat mij te ver.
je kan voldoende zooi downloaden waardoor je call of duty multiplayer kan spelen, kijk eens op spam ofzo