Halo 2 al verkocht in USA

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ghostkiller14, 5 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net op een andere xbox site, dat sommige winkels Halo 2 al verkocht hebben.... /Mod spammm, illegaal en gestolen :)

Wat vinden jullie ervan, ik vind het aan de ene kant niet zo erg maar aan de andere kant wat maken die paar dagen nou uit...

Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2004
  2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Achja... het komt veel vaker voor dat Amerikanen en Japanners eerder games kunnen verkrijgen dan Europeanen. Jammer maar waar

3. Ghostkiller14

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is echt jammer, die paar daagjes...

Maarja hoeveel van die games zouden er al verkocht zijn 10, 20 dat maakt niet zoveel uit...

4. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het maar niks ik vind da ze moeten wachten tot aan de release. en dan betalen ze er nu 200 $ voor

wie weet is dit weer een verzonnen roddel rond halo 2

5. Cr4ziE Warr!or

Cr4ziE Warr!or Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Release datum is release datum en ik vind dat ze zich daar ook maar aan moeten houden

6. Ghostkiller14

Leuk Bevonden:
    0
    Kan maar dan vind ik het wel vreemd dat ze die disk al in hun disk lade hebben liggen en die kassabon is dan wel goed vervalst, maar idd wie betaalt er nou $140 meer voor die 4 dagen...

7. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Stel het zo: Welke gek laat 150 euro winst gaan op 1 spel ? Jaja, dan ga je opeens anders denken :D

8. Kevin Masters

Kevin Masters Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha precies the game master wie zouw dat niet doen?

maar zag je niet hoeveel halo 2 spellen er liggen in zijn kastje :confused: wel 20 ofzow

maarja hij heeft er nu 200 dollar voor betaalt ofzow en als ie nog ff 4 daagies w8en had ie er 50 dollar voor betaalt :p
    gaat nerges over want als je online wilt spelen moeten er meerdere mensen zijn die halo2 spelen denk ik en bijna niemand heeft halo2 nog :p

9. Het leukste is natuurlijk als iedereen hem tegelijk heeft maar als hij nu in de winkel zou liggen had ik hem nu ook al gekocht.

10. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    so zeik echt niet wat boeit het nou dat hij eerder verkocht word?en als je zegt wat maken die par dagen nog uit,wat maakt het dan uit dat hij een paar dagen eerder is degene die dat zeggen zijn jaloers omdat als het hier zou zijn zou je het wel leuk vinden!

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dit is gewoon spam, anders had je wel naar gaming age gelinkt, je steelt ook nog eens HUN plaatjes en zet er je eigen logo's op..

Kan niet natuurlijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina