slechte invloed op de gezondheid

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door X(box)Men, 5 nov 2004.

1. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik game veel ( Max.6 uur/dag). Gisteren werd ik wakker met hoofdpijn. Ik d8 dat kan wel eens gebeuren, dus ik maakte me er niet druk in. Vanmorgen werd ik wakker met KNALLENDE hoofdpijn, zo erg dat ik er van begon te wenen. 3 pijnstillers en 5 uren extra slaap was het bijna over, dus ik vraag: kan dat van dat gamen komen? (ik weet niet of dit het goede forum is)

Offtopic. Post 50 (nogmaar)

2. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    als je elke dag 6 uur gamed ga je dat natuurlijk wel voelen.

3. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is max. 6 uur/Dag

4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    misschien even wat minderen? en kijken of het aan je ogen ligt of verlichting enzo, als je teveel moet turen krijg je hoofdpijn.

5. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik game altijd in het donker (behalve overdag op mijn pc want die staat in de veranda)

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Het lijkt mij dat het niet van de een op de andere dag komt. Vaak begint het met een klein beetje en wordt het langzaam erger, maar niet met 2 dagen. Hoofdpijn duidt wel aan dat je even rustig aan moet doen. Het kan verschillende oorzaken hebben. Stress, geluid, beeld, dus het hoeft niet per se gamen te zijn. Ik zou een paar dagen rustig aan doen (uurtje/2 uurtjes per dag) en kijken of het blijft.

7. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k thx ;)

8. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Het slechste wat je kan doen is met je licht uit gamen, en als je dat ook nog lang doet dan wordt je er heel erg duizelig van en shit heb ik namelijk ook weleens gehad, en dat is niet fijn, gewoon licht erbij hoe kut dat ook mag zijn. Als je niet gelooft dat het daaraan licht dan moet je is 1 hele dag niet gamen en daarna een game marathon van 24 uur heb ik ook gedaan ik was echt 1 hele dag gewoon niet goed in me hoofd.

9. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    ik game regelmatig meer dan zes uur op een dag, ik heb er zelf geen last van.

Het enige dat misschien een probleem kan zijn is dat je niet genoeg drinkt. Ik voel sochtens wel eens da ik niet genoeg gedronken heb, maar dat gaat snel genoeg voorbij.

Compleet in het donker gamen is 1 ding waarvan ik zeker weet dat het niet goed voor je is.

Laatst bewerkt: 5 nov 2004
  10. bas vdm

bas vdm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    6 uur gamen per dag is zoiezo VET ongezond voor je. Hou het bij maximaal 2,5 uur ofzo. Hoofpijn of niet, 6 uur gamen is heel slecht of je het nou voelt of niet.

p.s. Probeer je geen wijze les te leren ofzo, het is puur een tip ;)

11. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe slecht het ook is, zown marathon game dag met ze 4en is gewoon gruwlijk of met ze 8en tis gwoon ubervet :D

12. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook wel eens last van alleen game ik maar een paar uur per week dus daar hoeft het niet aan te liggen...

wat ik wel weet is dat het eraan kan liggen dat je in een te warme kamer gaat slapen (met de verwarming aan ramen dicht...) was een tip van een huisgenoot van me, dus gewoon een raam open gooien en verwarming uit...

het kan er ook aan liggen dat je gewoon teveel hebt gezopen... dat noemen we een kater... ;)

13. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Wat voor tv gebruik je om op te gamen als ik vragen mag?

14. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat het aan de persoon zelf ligt, ik game namelijk ook wel 6 uur per dag, er is zelfs een vakantie geweest van 2 weken waarin ik elke dag wel meer dan 8 uur gamede! Ik heb nooit maar dan ook echt nooit hoofdpijn, ben overigens ook nooit ziet(alleen als ik geen zin heb ik school) Dus het ligt denk ik aan de persoon zelf en hoe het lichaam/geest erop reageer, al dat licht en geluid!

greetz wooly

15. Victor

Victor Guest

Je kunt er volgens mij ook immuun aan worden.:confused:
    Zoiets hoorde ik. Ikzelf heb het nooit gehad.

16. Victor

Victor Guest

Dat is inderdaad slecht voor je.
    Ik heb een vriend die het kan weten. Hij heeft dat een keer gedaan, hij is met gigantische migraine opgestaan.8)

17. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Een gewone kleurentelevisie (dus geen breedbeeld, plasm of lcd)

BTW gisteren niet gegamed, alleen wat pc en tv nu is alles over.

Laatst bewerkt: 6 nov 2004
  18. BoxWarrior

BoxWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik game elke dag in het donker en heb nergens last van.
    Weet iemand info waar dit staat dat het slecht is.

19. Lambers

Lambers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik altijd vette koppijn als ik iets van 5 of 6 uur (of soms nog minder) achter elkaar game. Dat is echt vet irritant.
    Maar ik kan er niets tegen doen, ik game altijd met het licht aan.

20. Ch3ster

Ch3ster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er permanente schade door gekregen paar vaatjes in me oog geknapt opfzo :'-(
    Nu moest ik een bril dragen en ist zowat weg maarr als ik dan int donker game kan me kop wel ontploffen!Niet egt maar zoon pijn doet et ;)

Deel Deze Pagina