Harde schijf naar de kl*te!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door german, 5 nov 2004.

  1. german

    german Eat dirt!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    De harde schijf van mijn doos is deffect. Hij maakt een ratelend geluid. Is het mogelijk om de schijf te vervangen?? Ik heb helaas geen garantie meer. :'-( :'-( :confused:
     
  2. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij maakt ook en wat ratelend geluid... maar heb er verder nog geen aandacht aan besteed... Alleen bij mij als ik hem dan opstart dan doet ie dat zet ik hem weer uit en dan weer aan en dan hoor ik niks... best vreemd dus :confused:
     
  3. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook last van maakt die zo'n klikkerig geluid (iig bij mij) en hij start niks meer op, had er laatst ook last van toen houde het zomaar op en nu is het weer terug.Hopelijk is het geen blijvend probleem want heb geen garantie meer:'-(.
     
  4. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja das indd klote
     
  5. german

    german Eat dirt!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo begon het bij mij ook!
     
  6. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    of je belt op voor reparatie naar microsoft, of zoekt een ander alternatief (bijv.
    bij mensen die wel eens ombouwen die kunnen je xbox vaak ook repareren (had een vriend van mij ook gedaan)
     
  7. Yod XerXes

    Yod XerXes Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd idee van spoilers heb jij

    Ik denk overigens dat het vervangen van de schrijf duurder is dan het kopen van een nieuwe Xbox. Misschien zijn er plaatsen waar losse harde schrijven te koop zijn voor een zacht prijsje en kun je er zelf een nieuwe harde schrijf inzetten???

    Edit:
    Heb even wat gezocht en hier kun je nieuwe xbox harde schrijven kopen. (Weet niet of dit een legale site is dus verwijder anders maar)
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2004
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    kan je er wel inzetten, maar zonder mod kan je er weinig mee, je moet hem namelijk locken.
     
  9. Victor

    Victor Guest

    Een nieuwe harde schijf erin zetten geld als modden.
     
  10. Master Ch!ef

    Master Ch!ef Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee of het hier besproken mag worden maarja, je kan een kleine harde schijf kopen of ergens anders vandaan halen en die locken met je pc en hem daarna in je xbox zetten.
     
  11. Checkpoint

    Checkpoint Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt je harde schijf alleen geluid, of geeft hij ook echt errors? Zo niet dat hoeft het geluid niet uit je harde schijf te komen. Ik had ongeveer hetzelfde probleem, mijn garantie lag eraf en ik heb hem toen opengemaakt, ik ben er achter gekomen dat het niet me harde schijf was (gelukkig) maar m'n GPU-fan, een klein proppellertje onder je dvd drive--> http://www.gamestore24.de/shop/product_info.php?products_id=51
    Bij nieuwe versies zit dat kreng er zoweizo niet meer in geloof ik, maar sinds jou garantie er ook af ligt neem ik aan dat jij ook een oude versie hebt.
    Als je garantie eraf ligt kan je hem voorzichtig openmaken, en ff kijken wat het geluid maakt. Op de site die ik hierboven gaf kan je ook ergens nieuwe harde schijven kopen.
    kijk voor openmaken van je xbox op www.xbox-scene.com, staan goeie tutorials daar.
    ik heb een nieuwe fan trouwens bij paradigit gekcoht voor 4 euro, het hoeft dus niet perse via die site.
    succes ermee!!
     
  12. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook, alleen zie ik vrijwel geen beschadigingen aan de dvd's, en alles doet het ook nog gewoon goed, dus ik hoop dat het ook hierbij blijft
     
  13. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 2 keer bij het aanzetten van m'n Xbox een vreemd tikkend geluid gehad. Net of er iets in de harde schijf blijft "hangen". Ik herken het uit ervaring met de pc. Ik denk dat de harde schijf op instorten staat. Toch vreemd.. zo'n schijf moet toch een tijdje mee kunnen gaan. De dvd speler is overigens ook al een keer vervangen.

    Kreeg net een melding op het scherm dat er iets niet goed was. De Xbox uitgezet en weer aan... alles werkt (nog) normaal.

    Ik denk dat ik maar eens contact opneem met de consumentenbond.
     
  14. german

    german Eat dirt!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels een nieuwe Xbox gekocht, maar ik voel me toch genaaid. Mijn Xbox is nooit veel gebruikt en dat dan na 2 jaar en 4 maanden de harde schijf al stuk. Misschien kunnen we met meerdere personen enige vorm van aktie ondernemen?
     
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm tot nu toe ben jij de enige waarbij ik hoorde dat de schijf fataal beschadigd was, dus om daar nou een actie voor te voeren met meerdere personen :D :D :D
     
  16. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    prcies, zo erg is het bij ook (nog) niet, ik zie geen (diepe) krassen in de dvd's, dus het levert nog geen problemen op.
     
  17. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xbox maar een beetje laten "stuiteren". Niet al te hard natuurlijk.

    Misschien helpt het. Heb hem nu twee keer opgestart en hij loopt als een zonnetje.
     
  18. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me ook niet al te best voor je box:confused::confused:
     
  19. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of mijn vraag hier hoord
    Maar je kan dus muziek op je harde schijf zetten
    je hebt geloof ik 50000 blocks ruimte ofzo, als ik het goed begrijp
    en ik heb ontzettend veel erop gezet en nog steeds zijn er 50000 blocks vrij :confused:
    Hoort dat getal niet te veranderen ofzo door al die muziek of geven die blocks wat anders aan
     
  20. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat normaal 50000+ bloks...dit betekend meer dan 50000 hoeveel het er in totaal zijn weet ik niet maar iig veel..dus kan het best zijn dat je nadat je je muziek erop hebt gezet nog heel wat blocks vrij hebt
     

Deel Deze Pagina