F1 2002

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 9 sep 2002.

1. masterape

masterape Guest

Wat vonden jullie van deze game.En is het het waard om er een stuurtje voor aan te schaffen?

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Vroeger toen ik nog een klein wixje was had ik een stuurtje voor me pc, ik kon hier goed mee racen en het was best vet. Maar mn pa zat de heletijd te zeiken dat het ding niet direct was (ik merkte het niet want reed geen auto zelf). Nu wixje een WiXX is geworden en zelf auto rijd merkt hij het inderdaad dat die dingen niet direct reageren maar altijd iets telaat. Dus voor mij geen stuurtjes meer totdat die dingen ECHT realistisch worden.

3. masterape

masterape Guest

Bedankt voor uw mening en wix verder:D

4. Ayrton Senna

Ayrton Senna Guest

Ik ben altijd al fan van F1 spellen. Persoonlijk vind ik er maar 2 goed, de F1 200x serie en de GPx serie van Geoff.

Ik vind F1 2002 erg goed. Mooie graphics en leuke speelbaarheid. Stuurtje vind ik persoonlijk niet de moeite waard, omdat je met de Xbox controller goed controle over je auto hebt.

Mijn mening: geen stuurtje kopen.

5. masterape

masterape Guest

Ok bednakt voor uw mening.

6. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik vond deze game zwaar teleurstellend.
    kwa graphics is hij maar matig ,de wagens zijn mooi afgewerkt maar de omgeving is zwak + dat er framedrops zijn!!
    de licentie van 2002 klopt ook niet helemaal de circuits kloppen niet !!(bv de hockenheimring)
    Het realisme is ook niet goed ,de tegenstanders zijn zwak kwa A.I zelfs op hard niveau kun je ze makkelijk eruit rijden!!
    Erg slecht is ook dat de tegenstander nooit een pitstop maakt als hij niet beschadigd is.
    De wagens rijden ook telangzaam maar max 325 met windschaduw.
    Als je de bolides wilt afstellen (vleugels,bandekeuzes)moet je een andere optie pakken die onbestuurbaar is !!
    en het zwakste is de multiplayer,geen pits,geen vlaggen etc
    dus ik zou speciaal voor deze game geen stuur halen misschien later wel voor sega gt of cmr racing (of hopelijk gp4)

7. vroaaaaap

vroaaaaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    amen me de gast hierboven, da spel is gewoon verschikkelijk slecht

8. F1 on the Xbox

F1 on the Xbox Xbox rulezz

Leuk Bevonden:
    0
    Die onbestuurbare optie is voor die-hards :p

9. masterape

masterape Guest

Nog iemand een mening?

10. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    F1 2002 is best leuk, en die moeilijke optie is echt niet zo moeilijk. Gewoon even aan wennen, dan gaat het prima. Stuurtje voor een console vind ik een no-no, tenzij je gamed achter je bureau. Maar dat kan ik met een console niet voorstellen.

11. masterape

masterape Guest

Toevallig dat je het zegt want mijn tv staat in mijn kast daarvoor mijn bureau met xbox en op mijn burea kan ik het stuur dan bevestigen.

Deel Deze Pagina