Ik heb geen Live! meer maar straks met HALO2 wil ik weer een nieuw Starterskitje kopen. Ik heb mijn oude headset nog en nu is mijn vraag: Kun je straks 2 headsets op 1 xbox aansluiten? Kun je dus als je met een vriend aant HALO-en bent allebei praten en alles? Alvast bedankt!
Je kan met 2 mensen pas praten als je 2 live acounts heb. Voor systemlink weet ik niet hoe dat werkt.
nee dat kan niet... er kan er maar 1 praten...bij elk spel...ik heb het al bij verschillende games uitgeprobeerd, maar het werkt gewoon niet... wat je wel zou kunnen proberen is een splitter te kopen die er zijn, voor walkman en deze aansluiten op de connector zoiets:
nou weet je dat niet zeker met Halo 2..zou wel tof zijn aangezien je ook met 3 guests kan. Je kan iig je headset gebruiken tijdens systemlink. Dat stond es in een update
het is volgens mij wel zo, dat je met system-link bij halo2 met meerdere headphones kunt spelen, maar 1 headphone per xbox....dus 4 per 16 spelers
Sterker nog, alleen de hoofdcontroler kan een headset nemen, ik speelde weleens pgr2 met een vriend op 1 box en de headset moest altijd in de hoofdcontroller. Denk dus dat 2 headsets op 1 box niet kan, wel kun je geluid over de tv zetten en kan je vriend gewoon schreeuwen zodat ze het horen greetz wooly
en bij moto gp dan? Op xboxlive was er iemand die zei dat die 4headsets had zodat zijn vrienden met moto gp ook kunnen praten
Nee hij lultniet datel heeft een headsetwaar 4 kopteelfoontjes op zitten is hier geloof ik ook nog wel eens langs gekomen als nieuws post. Het kan dus wel.
Nu er toch een thread is over headsets en ik nergens een 'echt' geschikte thread kon vinden zet ik hier maar even mijn vraag neer: Praten ze op Live vaak met een headset?? Anders kan ik net zo goed alleen Live aanschaffen voor 30 euro. En nog een beetje een vraag naar de mening: Heb je er veel aan....is/blijft het leuk?
Zeker de moeite waard Ja blijft erg leuk al doe ik er zelf niet zo veel meer mee... Je kunt het headsetje ook gebruiken bij spellen als Manhunt, dan hoor je die kerel die je opdrachten geeft erdoor...
Dank u. Het lijkt me opzich ook wel cool, maar omdat iemand heeft gezegd dat er niet zoveel mee gedaan werd op Live en omdat het 30 euro meer kost, begon ik te twijfelen.
Ik zou niet besparen daarop nee, de mijne is een keer afgebroken en toen kreeg ik een nieuwe. Toen heb ik de oude aan elkaar gelijmd en nu heb ik er ook twee!