W00T!! Wanneer komt deeltje 10 uit? Ze waren toch pas bij 7, of ben ik nu in de war? Zal dan me eerste Xbox magazine worden...
Op Gamespy hebben ze een mooie preview van splinter cell, waar een paar coole dingen beschreven worden, zoals een van de goggles, waarmee je toetscodes kunt kraken door te kijken op welke toetsen de meeste vingerafdrukken zitten go check it out!
oftewel we hebben er niks aan. Ik denk de mensen die naar het spel uitkijken echt niet een maand gaan wachten op de demo als het spel dan al uit is??
dus na het spel komt de demo uit goedzo nedeland met je trage import issue 8 is nu in engeland of over een paar dagen
Volgens mijn logica is Issue 10 oktober, de 10e maand Kan natuurlijk zo zijn dat Juli/Augustus 1 maand is maar dan zal het het november nummer zijn, die ligt meestal (in Engeland) al eind oktober in de winkels dus dan zou het wel kloppen
Issue 7 is het septembernummer, maar kwam in Engeland al half augustus uit. Issue 10 is dus het decembernummer maar zal ergens halverwege november uitkomen. Issue 8 zal trouwens naar waarschijnlijkheid de volgende demo's bevatten: Colin McRae 3, Aggressive Inline, Hitman 2, Rally Fuzion, Death Row, Chase
waar haal je die wijsheid vandaan?! Had eerst hele andere demos gehoort, ben je niet in de war met de US OXM?
Die wijsheid heb ik van het UK OXM forum, maar het kan natuurlijk zeer waarschijnlijk gewoon gelul zijn.