ik heb een 5.1 setje gehaalt bij de kruitvat( ) en ik dacht he dat is lekker goedkoop, kan het voor mn x-doos gebruiken dus ik maak het open zitten er 4 tulpstekkertjes aan nu weet ik nie waar ik die kwijt moet kan ik niet iets van een doosje kopen om ze in te doen ofzo HELP
In tegenstelling tot diegene voor mij houd ik me rustig om dat ik ook niet alles weet en iemand wel wil helpen en niet zomaar wat doms typen! Voor dolby op xbox moet je volgens mij een advanced scart kabel hebben (een scart kabel is die van je xbox naar de tv loopt) bij een advance scart kabel zit bij die 3 stekkers nog ruimte voor 1 extra en daar moet je dolby indrukken volgens mij. Verder kunnen niet alle dolby setjes worden aangesloten op die advanced scart kabel dus kijk op de doos of er bij staat waarvoor hij kan worden gebruikt. Ik denk niet dat die van de kruidvat geschikt is voor consoles en zou hem gauw ruilen. Een advance scart kabel kun je volgens mij bij elke intertoys zoniet gameshop kopen of je besteld hij bij bol.com of een andere internetshop! Veel succes greetz wooly
Wat een onzinnig gescheld heen en weer :{ Voor beiden geldt: hou je eens even in, we houden niet van gescheld op dit forum. the....., jouw reactie slaat natuurlijk nergens op, doe eens rustig man... Maargoed, xbox_casemod, kijk eens in de Dolby Faq of de centrale dolby thread, daar vind je ongetwijfeld een antwoord op jouw vraag. -Closed.