Nou...ik zit op de planneet waar ik neergestort ben als ik naar de StarForge wouw vliegen...ik moet daar shield distruptors vinden omdat deze van m'n schip kapot zijn en ik moet het force field afzetten om naar de star forge te kunnen vliegen. Ik heb eerst dat ras gedood waar 'The One' in zit, dan naar dat ander ras op die planeet gegaan en toestemming gevraagd voor in de tempel te gaan...tempel uitgekamd en de shields uitgezegd en voor de dark side gekozen bij bastilla en dan terug naar dat ander ras gegaan en die dan uitgemoord... Nu zit ik echt potvast..ik weet echt niet meer wat ik moet doen... Ik moet shield distruptors ofzo vinden voor m'n schip maar ik heb gelezen dat je die moet krijgen van dat ene ras met 'The One' er in maar heb die namelijk uitgemoord en heb geen saving van voordien.... Wat moet ik doen??
als je bij the one bent (die ronde kamer, waar je vecht met the One en z'n slaven) moet je de hokken waar die rancors uitkomen, na je gevecht even doorzoeken, daar liggen de onderdelen.....deze moet je in je schip zetten... i will guide jou
hm ff denken, volgens mij ligt er ergens op zo'n pad naar de 2 rassen of naar het schip een neergestort schip, daartussen liggen volgens mij onderdelen voor je schip. en als je ze al heb gepakt moet je naar de achterkant van je schip lopen en ze daar plaatsen (in het kamertje naast de voedselvooraad). veel succes, je bent er bijna //edit: ja, wat X-Box-Ace zegt kan ook wel kloppen, het is alweer een tijd geleden...
God hoe kwam je daar ookal weer langs? Volgens mij moet je naar een plaats van gecrashte schepen en daar liggen onderdelen met mijnen eromheen. Pas op. Die plaats is op een weggetje naar de twee volken. Suc6, je hebt het bijna uitgespeeld.*)
Al gezocht Noedel? Vast niet, want deze thread uit het oude KOTOR wisselforum liet zich gemakkelijk vinden. Ik weet zeker dat je daar je antwoord vindt. -Closed.