Op xbox.nl staat wel meer onzin zoals Blinx 2 Master of time and space staat op November 2005, daar klopt ook geen bal van. Een officiele bron heb ik verder niet.
Daar staat trouwens ook soms dezelfde onzin, dus dat boeit niet. Of ze zijn lui, of ze hebben ook geen officiele bron en hebben ze dus nixs van Team Ninja gehoord.
op ign staat de review(of wisten jullie dat al?) spel krijgt een 9.2 Review http://xbox.ign.com/articles/560/560345p1.html
Er zit een demo bij de OXM, weet niet of dat al verteld is. Ik heb em nog niet binnen (ben abonnee) maar als ik hem binne heb zeg ik wel hoe ie speelt
Ik heb hem vandaag thuis gespeeld(op de hcc is ie ook) en is wel leuk. Live niet kunnen testen omdat het maar de OXM-demo was. Offline is zelfde als DOA3 vind ik (ten misnten wat ik gespeeld heb) maar online lijkt me wel echt vet..
The Answer: hoe weet je dat! niet zeggen XBW.nl want zij kunnen zelf ook niet bewijzen dat dat waar is QwX: is de OXM dan al uit? ik heb ook op Gamexpo gespeeld, en vind hem echt tof!