[cmr 2005]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tribalme, 6 nov 2004.

1. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
    [cmr 2005] cheats

yep tis zo ver... of beter gezegd was ik net zo ver....
    heb ik echt 2 weken ofzo zitten spelen was ik net bij de MG sebring european challenge waar ik eindelijk de alfa 147 GTA zou krijgen...
    heeft mijn 8 jarig neefje AL :mad: mijn safes van de xbox gewist maar dan ook echt alles... fable.. cmr05.. pgr2...driv3r... gta vc.. top spin en ga zo maar door...

en aangezien ik echt geen zin heb om het hele spel opnieuw te gaan spelen
    wil ik wel graag mijn autos enzo terug
    ikke proberen te bestellen bij codemasters... heb je dus gewoon een visacard voor nodig of in ieder geval een creditcard... heb ik niet en krijg ik ook niet
    ik vind het echt belachelijk om voor cheats te betalen.. maar ik had het er wel voor over.. maar er is dus niet eens een nr dat je kan bellen schijnbaar
    maargoed mijn vraag:
    kan niet iemand aan alle cheats komen voor colin mcrae rally 2005 met de secrets - access code: 13390
    mijn dank zou waanzinnig groot zijn

of kan niet iemand aan het telefoon nr komen waar je die codes kunt bestellen?

2. ghoulio

ghoulio AmsterdaM

Leuk Bevonden:
    0
  3. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Staat er niet bij waar je codes kunt invoeren waarnaar je moet bellen, bij cmr3 was dat wel, trouwens wat ghoulio al zei, op www.cheatplanet.com staat voor sommige access codes de cheats al van diegene die anderen gratis de cheat gunde!!

greetz wooly

4. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
    is er dan helemaal geen manier????

5. Kloever

Kloever Wat is een kleur?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook graag deze cheats willen! Kan nergens een telefoon nummer vinden of zoiets dergelijks...

Deel Deze Pagina