Ik merk steeds meer op de main-page, als het bv over Ubi-Soft gaat, dat er geen enkele keer gesproken word over Morrowind! Ook hier op het forum hoor ik er weinig over, en dat is jammer.. Morrowind is voor mij al (heb em tijd op de PC gespeelt, maar door brakke PC gaak over op de xbox versie) een van de beste, al niet de beste game allertijden. En ik hoor van velen dat ze het zelfde denken. Bijna alle reviews zitten gewoon in de 9!! JA! Halo cijfers ja! ik heb gewoon het gevoel dat Morrowind te weinig aandacht krijgt...
Er wordt idd niet echt aandacht op besteed. Ook op het forum niet...Waarom weet ik niet, lijkt mij ook wel een goede game.
Misschien wel omdat het een game is voor de diehard 1st person RPG lovers.. k vindt het er heel tof uitzien ook hebbik em wel is gespeeld maar moet zeggen dat ik het ook snel gezien heb en me er moeilijk in kan verdiepen. k denk dat meer mensen dat hebben
geduld is wat ik dit jaar niet heb ... mischien dat jaar erna , als ik rustiger/ makkelijker jaar krijg dan
Ik vindt ook dat Morrowind een van de beste spellen ooit is. Morrowind was ook de voornaamste reden dat ik een NTSC box had aangeschaft. Probleem is alleen dat je er wel rustig een jaartje (zo niet meer) mee bezig bent om hem eventueel af te maken. En veel tijd kwijt bent op het forum als je weer eens vast zit. Terwijl er intussen tal van games uitkomen die je ook wilt spelen. En als je even stopt met Morrowind is het moeilijk om er weer in te komen. Kmerk het nu omdat ik al een paar weken niet gespeeld heb er er ook momenteel niet zo'n zin meer in heb. Voor de mensen die niet zoveel te besteden hebben is deze game natuurlijk ideaal aangezien je er behoorlijk lang zoet mee bent.
Als ik zo die speelduur hoor geef Morrowind dus zeker waar voor je geld... Zeker voor die gamers die niet zo veel geld te besteden hebben. Like moi
Ubisoft en Codemasters zijn mijn uitgevers, DTM, CMR3, Splinter Cell, Raven Shield etc. Ik besteed daar dus veel aandacht aan. Als ik iets zie staan over Morrowind, tsja, soms moet je het echt posten, maar ik heb er weinig verstand van dus is beter als iemand anders het doetr, helaas hebben we nu niet echt een morrowind fan in de crew
Over 500 hour of gameplay Dit zeiden ze voor/tijdens de launch en ik kan het alleen maar bevestigen. Dus als je dik een uur per dag speelt moet je hem uit hebben na een jaar.
Kweet niet zoveel af van Project Ego. Mischien is het vechten wat uitgebreider/beter dan in Morrowind. Das namelijk het enige minpuntje van Morrowind, je bent gewoon een beetje in de lucht aan het meppen en maar hopen dat je wat raakt
Hehehe 500 uur achter 1 spel. Een kameraad van mij heeft nu 270 uur achter SBM gezeten op de NGC maar dat doe ik hem zeker niet na. (ps. hij heeft nu ook wel een spierwit gezicht + enorme wallen :{ )
Daarom heb ik ook een zonnebank Nee geintje, ik speel nooit meer dan 2 uur per dag, in het algemeen dan, niet alleen Morrowind. Kheb denk ik nu zo'n 75 uur in Morrowind zitten in 3 maanden en voor mij is dat al heel veel.
Dat kan je nog helemaal niet zeggen, morrowind is er wel, en PE niet.. tja.. Morrowind bied iig wel een stuk langere speeltijd, dat is al duidelijk. Maar PE heeft weer aantal leuke extraatjes. Ik denk dat het alletwee toppers zijn, maar als je wacht op Project Ego, moet je nog tot volgend jaar zomer wachten, dan zeg ik.. Koop Morrowind, en word opgezogen in de wereld en in de game, en eer je die heb uitgespeelt kan je al weer genieten van halo 2 en PE maar iig, MW geeft je gewoon super veel waar voor je zuur verdiende pleuros. fantastische graphics, gameplay van hier tot timboektoe en een mooie soundtrack, wat wil je nog meer!
Ik wacht als RPG fan ook al een tijdje op Morrowind maar vrees het ergste.Als het in Oktober uitkomt ga ik hem zeker kopen maar alles wat later is komt niet goed..Omdat je er veel tijd moet insteken komt net in die periode zowat alles uit.Zeer dom om dat spel zolang uit te stellen en zeeeeeeeeeeeeeeeeer dom om die extra tijd te gebruiken voor de franse en duitse vertalingen.We gaan dus zien hoelang ze nog nodig hebben om die $ù^µ2"§vertalingen af te krijgen.
Morrowind...jak!:r Hoe saai kan het zijn, dat zijn nou echt titels waar ik met een grote boog omheen loop. Vind het nog steeds vreemd dat mensen dat een goed spel vinden, naja, jullie staan niet alleen iig... Neej, een RPG kan best tof zijn maar dit spel is echt slaapverwekkend. (Nou, val me maar aan. )
Ik heb het juist anders om, van die normale RPG's vind ik saai en telkens hetzelfde enzo, dit niet, in 3th en1st person RPG's word je echt opgezogen in die wereld en in het spel. Als je Morrowind saai vind, heb je het denk niet echt lang gespeelt, maar tja.. het kan.. :{