1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Poppetje is jonger geworden?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Japzor, 11 okt 2004.

  1. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn broer was niet 100% evil en die is het ook wel gelukt.. :p
     
  2. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het maar 1x? dan zou ik et pas doen als je 65 bent:p.
     
  3. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer anders van die 'bandits(zoals in Oakvale - Avo)' te huren, die volgen je overal zolang je maar betaalt, soms worden inwoners/traders 't zat na een tijdje om je te volgen
     
  4. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    pfffff heb ik nodig... jonger worden.... ben nu 34 en al een btje grijs en ik WORD KAAL!!! :| das egt nie tof.. normal haircut ziet er niet uit maar tog nog et beste en als je iets korters neemt dan heb je dus zon fucking kale plek in et midden van je knakker... bleegh..:mad:
     
  5. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    p8er, ben je slechte daden aan het verrichten ? Volgens mij word je daardoor een beetje kalig (dan groeien de hoorns op die plekken), als je veel magie gebruikt word je ook snel oud.

    Wat is de maximum leeftijd ? 65 maar??? Das stom :mad: Ik wil een 521 jaar oude battlemage worden :mad: :mad:
     
  6. gtaer

    gtaer Adje

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    HA dan klopte t dus dat ik een x jonger was geworden van 32 nar 26!

    Dat gebeurde nadat ik de hele tijd geld zat te doneren en heel goed werd!
     
  7. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt alsje dan nog een x offert ookal is het maar 1 goud wordje jonger alsje dan nog een x 1 goud of meer offert krijg je titel paladin :cool:
     
  8. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    je wordt kaal alsje veel magic gebruikt gewoon kaal scheren merk je het niet eens O-)
     
  9. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand ook hoeveel geld je moet doneren voor hoe oud te worden? ik ben namelijk nog niet zo ver en ik ben al 53 :+ (jah, ik vermaak me met vanalles :9)
    en hoe komt het dat mijn baard zo kort is geworden??
     
  10. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was 100% good en bij een donatie van 45000 ben ik een jaar of 5 jonger geworden (53 -> 48 jr. ofzo). Geen zwaard of titel. Je moet het bedrag trouwens wel in 1 keer geven, anders werkt het niet
     
  11. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel is 45000 gedoneerd dan kreeg ik de sentius legendary weapon dan doneerde ik 1 gold dan werd ik 10 jaar jonger en dan nog 1 gold dan kreeg ik de titel paladin
     
  12. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    maar weet , het lukt mij niet om mensen op te offeren. als ik in een stad binnen kom beginnen ze allemaal schreewend weg te rennen en als ik ze vraag om te volgen dan verzinnen ze een smoesje..,

    ik heb btw alle huurlingen al opgeofferd.
     
  13. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    als je niet *Compleeeet* evil bent (geen horens dus) kan je een bepaalde outfit aan proberen, die heb je normaal wel als je al vrij ver in het spel zit
    guard pakje
    dan zijn de mensjes al minder bang voor je
     
  14. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben helemaal good, en doneerde 45k maar k kreeg alleen het paar jaar jonger cadeautje.
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik doneerde iets van 10000 maar ik werd zelfs slechter? ik kreeg geen horens maar volgens mijn statics ben ik slechter geworden!!!
     
  16. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    las je egt multimilionair ben zou je dan ook weer kleine koter kunnen worden die je in het begin ben?? (met die mel gibson look-a-like vader:D) ik ga et niet proberen, ben ik te arm voor maja..
     
  17. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kun je normaler wijze maar ene paar honderduizend krijge in t spel (alleen met gokspelletjes kun je superveel verdiene als je het supervaak doet)
     
  18. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik verdien echt bakken met geld via shove ha'penny. Dat jonger worden daar ga k me later over buigen. Ben nu bezig met mn ultieme character, hij gaat ALLE skilz masteren.
     

Deel Deze Pagina