Welke Weblogs heb jij bezocht?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Fardo, 17 aug 2004.

1. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt respect voor de mensen die regelmatig hun blog weten bij te werken. Telkens begin ik er weer met goede moed aan om hem bij te gaan houden, maar dat is meestal maar van korte duur.

Ik blogs die ik zelf regelmatig bekijk staan gelinkt op mijn eigen blog (zie sig ;) )

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hehehe ... ik ben mijn site nu aan het fijn tunen ... heb nog een paar probleemen ... vanavond ga ik weer met goede moet tikken

Welke progs gebruiken jullie?

Ik maakte eerst gebruik van movable type ... maar ik ben nu overgestapt naar mambo :)

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb de mijne helemaal zelf gemaakt... gescript met php. Er zit ook een heel content management systeem achter wat ik zelf gemaakt heb (om nieuws en dergelijke toe te voegen). Daar is wel heel wat werk in gaan zitten, maar ik heb nu wel een site zoals ik hem zelf wil zonder vast te zitten aan bepaalde template en restricties zoals bij movabletype.
    En mijn site is meer dan alleen een weblog, het is ook een online foto-album, portfolio (althans, dat komt nog) en upload-server.
    Mja, vind het gewoon leuk om met dat soort dingen te prutsen :)

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Begin het plaatsen van stukjes nu echt leuk te vinden... had van tevoren geen idee of ik dat wel op kon brengen, maar het gaat me aardig makkelijk af.

Vannacht m'n eerste filmrecensie gemaakt :)

Ik struin nu ook veel meer weblogs van anderen af, voornamelijk die van mede-xbwers :)

5. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    en jullie vergeten weer de beste weblog aller tijden:

NEUKIA!! www.neukia.nl

Soms offline wegens problemen... oa laatst ivm meneer tonino haha :+
    zoals nu ook weer :mad: maar doorgaans een goede log!

6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bezoek ook wel is de blog van [2k]. Komen regelmatig nieuwe stukjes bij, soms wel intressante. Ik ben niet echt een fan van blogs, maar sommige goed onderhouden blogs vind ik wel leuk. Vaak intresseren me de stukjes geen reet, omdat ze veel te persoonelijk zijn.

(link naar [2k]'s blog)

7. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Vind alleen die van Fardo en die van Wouter het leukst, het heeft ook een leukere stijl, en leuke berichten. ;)

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Niemand links meer naar leuke weblogs?

Trouwens, aangezien dit toch duidelijk een internet-topic is ga ik hem toch ff verplaatsen naar het PC / internet forum.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hehehe ... ik ben een tijdje down geweest ... nieuwe versie van Mambo en gooide mijn site een beetje in de war ... ik ben nu aan het repareren, maar niet getreurd ik kom echt als een blogger terug :)

10. Ruud

Ruud Guest

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb er zelf 1 :cool: Het steld alleen niet al te veel voor :+ Hij gaat puur en alleen om VJ en deeltje 2 die begin volgend jaar uitkomt. Als je er heen wilt moet je naar masterlegolas.web-log.nl Ik ga zo de banner ff updaten :+

12. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    neukia.nl is weer terug :) alleen moet 't archief nog worden opgevuld :p

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Na een paar weken zweten ben ik ook weer min of meer terug :+

14. Ruud

Ruud Guest

Is er iemand die de discussie op dit moment een beetje volgt over de emmers stront die over weblog-Nederland leeg wordt gegooid? Was ook bij B&W, tegenvallende discussie waarin de hardste schreeuwer 'won' en je maar wat goed kon zien waarom schrijvers niet met hun kop op tv moeten...

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee, totaal gemist, B&W vind ik dan ook een schijtprogramma :p

Maar wat hield die discussie nou precies in??

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb www.weblogqueens.nl bezocht. Las erover in de Spits dus ik dacht, even naar toe surfen!

Daarnaast volg ik WouteR's weblog ook regelmatig.

17. Ruud

Ruud Guest

Woord moederneuker, dat programma is ral, maar het onderwerp was stiekem wel interessant. Jammer dat ze daar dan een discussie'leiderster' neer zetten die er geen reet van snapt en onvoldoende ingrijpt.

Lees hier meer anders.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    weblogqueens kon ik nog niet ... best wel geinig :)

19. Rareman

Rareman Vroooom!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort ook een web-log en sinds die tijd ben ik ook een beetje web-logs aan het lezen. Vooral die van Luuk en Wouter(t) vind ik altijd wel leuk om te lezen.
    Mijn web-log gaat een beetje over van alles. Dingen die ik meemaak in het dagelijks leven, die ik tegenkom op internet, enz. Aangezien ik er pas net mee ben begonnen, ben ik ook nog een beetje aan het kijken hoe ik het wil aanpakken. Het is nog een beetje zoeken naar een leuke (en vooral boeiende!) stijl. Wil je eens een kijkje nemen dan kan dat op gemekker.web-log.nl

20. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Die drol van Fransisco van Jole (correct me if I'm wrong) loopt al wekenlang te mekkeren over weblogs als geenstijl, volkomenkut en retecool. Bekende verhaal, zij zetten aan tot haat en moeten van het internet. En o wee als de redacties van die sites er op in gingen!

Deel Deze Pagina