He mensen ik woe Metal gear solid: substance voor de xbox gaan kopen. (ja ik heb genoeg geld voor Halo2 en nog een spel) Ik wil graag jullie mening weten over dit spel hoe het is. Is het het waard om te kopen? Ik had een keer gelezen dat je er 2 discs voor nodig hebt. Is dit waar?
Voor de xbox is der maar een disc nodig. Het verhaal is heel goed vond ik zelf van MGS S, er zit genoeg actie in en veel tot vele tussen filmpjes die het verhaal er duidelijker op maken. Het enigste wat irritant is aan het spel, Korte Single Player mode ik had hem binnen 12 uur geloof ik uitgespeeld. en als je hem eenmaal uitspeelt doe je het spel niet zo gauw meer. Het mooie je kunt best veel andere dingen doen. Zo heb je VR missies in tot 300, en je hebt nog wat andere missie (maar die heb ik nog nooit gedaan)
Het spel is nu afgeprijsd en dan is het al helemaal waard om hem te kopen. De singeplayer is idd erg kort, ik deed het ook in 12 uur, maar daar zit heel veel filmpjes bij, dus het is een stuk minder. Het verhaal is in mijn ogen redelijk, maar niet zo goed als MGS1. De vele extra missies zijn zeer leuk, ik heb er toch dik 40 uur aan besteed en ik heb ze niet eens allemaal uitgespeeld. Ik zou hem zeker kopen.
Jah ik heb der ook dik 40 uur op deze game zitten hij is afgeprijst dus dat maakt het nog een mooier voordeeltje van
Kopen!! Dit raad ik je zeker aan! Ik ben/was helemaal verslaafd aan dit deel! er is ook erg veel te unlocken enzo en het verhaal is zoooo meeslepend. ik vind dit spel echt het beste verhaal hebben samen met deel 1 op de psx! Bij de Free Record Shop is hij 39,99
volgens mij is het laatst een classic geworden (29.95) of hij ligt er voor 24,95 (volgens mij bij de Media Markt voor dat prijsje)...maar je kunt ook wel na een plaatselijk Game shop om een 2de handse tehalen ik weet niet hoeveel die daar kan kosten dat ligt meestal verschillend in de shops
zeker doen, maar dan ga ik er voor ut gemak even van uit dat je het orgineel of de remake niet hebt gespeeld want die is beduidend beter.
Ik vond hem tegenvallen, en heb er zeker minder dan 12 uur over gedaan, het is wel een leuke game en voor weinig geld is het toch leuk om te spelen, maar als je halo2 hebt dan denk ik niet dat je mgs nog gaat spelen. greetzw ooly
Heb 'm drie keer op rij uitgespeeld, en toen verkocht. Vond het wel een leuke game. Maarja, beter als de eerste is deze echt niet.
hehe, ik moet hem een keer gaan kopen. Mijn broer zit in het spel verwerkt met zijn eigen DogTag, kon je toendertijd winnen. Hij was wel in het spel gezet met zijn lichamelijke kenmerken. en ik niet (denk dat ik te jong was om voor soldaat door te gaan ofzo) En kregen een mailtje dat hij in Japanse Versie stond iig. andere versies weet ik niet. ergens op een Cruise schip of boot iig.
echt? ik wist wel van die wedstrijd af maar dat was toch alleen voor jappaners? maargoed dit spel is zeker een aanrader! ook al heb je 'm snel uit je moet alle dogtags verzamelen voor de extra's en dat duurt zeker lang, dan hebje nog de VR missions enzo dus zeker 100 uur speel plezier. Binnenkort komt natuurlijk ook deeltje 3: Metal Gear Solid: Snake Eater en die gaat ook kont schoppen!
Ik vond het ook een goede game, absolute aanrader... hoeveelheid filmpjes moet je maar voor lief nemen
Heren, Even een vraagje. Komt Metal Gear Solid 3: Snake Eater alleen exclusief uit op de PS2, of krijgt hij ook een poort naar X-Box ?
Snake Eater komt wel naar xbox alleen zal de ps2 (net zoals bij San Andreas) het spel als eerste exclusief hebben voordat ie naar de pc en xbox komt.