Ik had de poll gelezen over wat er in halo 2 moet en wat niet. En de meeste willen de flood niet in halo 2. Maar zo moeilijk is de flood niet alleen voor de zombie gasten moet je op passen. Maar voor die iritante flood beestjes hoef je niet uit tekijken. Laat die beestje je gewoon aanvallen en als je dan je eigen ff gaat verstoppen komt je leven weer helemaal vol.
het is niet dat het moeilijk is, en gaat mij meer om de fun factoor. Vind die covenants gewoon humor! ze zijn veel vetter om tegen te schieten dan the flood
daar gaat het bij mij niet om dat ze irritant zijn, Het gaat erom dat ze erg saai zijn.. En niet leuk tegen te verchten/schieten en dat vond ik erg jammer.. Want had veel liever gehad dat ik Cevenant zat te knallen in de Libary (moest level wel wat veranderen..)
Daar kan je zeker van zijn.De 'flood' was volgens mij een factor die de goede A.I.van de 'Covenants'niet respecteerde.Voor mij kunnen ze gewoon OPROTTEN.(letterlijk en figuurlijk)
Wat ik wel leuk zou vinden is om samen met de covenant te werken om zo de sentinals en de flood te verjagen.
Ik schiet ook altijd eerst de Flood neer, daarna de Covenant (die mij kennelijk niet respecteren en toch op me schieten )
vind ik ook wel vaag. eerst knal je alle flood neer zonder een grint ofzo te hebben neergeschoten en toch maken ze je af
Flood is inderdaad echt gewoon KUT! Maar soms zijn ze handig: Als je tegen de Covenant gat knokken en dan komt de Flood en die gaat dan de Covenant mollen, dit is wel lol, zie je allemaal van die grunts door de lucht vliegen enzo! maar over-all I HATE THEM!
Ja the flood is echt irri en ze maken zulke enge geluiden! Kijk erg moeilijk zijn ze niet gewoon volschieten met hagel die hap!
De flood zijn gewoon geen fun om tegen te vechten. De covenant zijn tenminste nog tamelijk 'eerlijk'. Ik begon zelfs medelijden ermee te krijgen toen ik zag hoe ze werden afgemaakt door de flood Maar toch bleven die sukkels mij aanvallen, moest ik ze dan toch nog doodschieten Die elites zijn nogal irritante gasten, maar die grunts vind ik machtige beestjes Altijd jammer als ik ze moet doodschieten Kvind dat echt ongeloofelijk funny hoe ze rondlopen met hun armpjes in de lucht en hun commentaar is nog veel toffer (vooral als ze door de lucht vliegen door een granaat ) /me likes dat 'waah'-geluidje