Metal Gear Solid: Substance.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 7 nov 2004.

1. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is Snake Eater op de Xbox nog altijd een gerucht, maar ja, kan best dat Kojima in een interview daar echter over begonnen is. Reken iig niet op een release voor 2006.

Over MGS2: kopen, vooral als je bekend bent met het eerste deel. Heb het spel nog niet uitgespeeld, maar tot nu toe heb ik van het aanschaffen geen spijt. En de dogtags en VR missies zullen er wel voor zorgen dat ik nog wel een tijdje er zoet mee ben. Heb het spel trouwens gekocht bij E-Plaza, voor €29,95 (gewone uitvoering, classic versie niet gezien).

En ik denk dat de latere release-date van Doom III op de Xbox te maken heeft met vertraging in plaats van exclusiviteit. De toevoeging van Live en co-op zal wel meer tijd eisen.

2. Victor

Victor Guest

Wat vinden jullie er zo goed aan naast die `DogTags´ ofzow. Wat doen die `DogTags´?

3. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mgs 1 moest je meryl redden of niet redden, dan kreeg je stealth of bandana, bij deel 2 moetje dog tags verzamelen om speciale dingen te krijgen.

4. joker???

joker??? A.k.A TheeDoekjE

Leuk Bevonden:
    0
    joh ik wist niet eens dat mgs2:confused:ubstance ook voor de Xbox was... wel goed nieuws want het is en blijft een supervet spel...maar dat word dus sparen want das weer een spel wat op me verlanglijstje moet komen:p

Deel Deze Pagina