Ik heb de soundtrack gedownload en ik moet zeggen dat hij me toch wel tegenvalt. want - Meeste liedjes van de Band`s zuigen. - Marty`O Donnel`s liedjes zijn erg kort. - en niet echt een goeie keuze kwa tracklist. Hopelijk duurt het niet te lang voordat Vol.2 uitkomt. P.S:Me cd is gewoon nog in de bestelling hoor
Uhhm hayate...... Die nummers zijn previews. Het zijn nog niet de volledige nummers En ik vind de nummers echt super! Vooral die van Marty`O Donnel. En de nummers van Incubus zijn ook niet slecht. Alleen dat ene nummer met Benjamin volgens mij?, vind ik bar-slecht. Maar ik kan echt niet wachten tot ik de CD in handen heb
Ik heb hem ook gedownd, maar dat is meer om alvast een impressie te krijgen. De CD wordt zodra ik weer geld heb meteen besteld~!
Je kan hem ook kopen bij NLStore.nl http://www.nlstore.nl/shop3/shopexd.asp?id=668931 Daar is hij €16,55 inclusief verzendkosten en BTW. Levertijd is van 5 tot 18 werkdagen. Hij is NIET voorradig dus het zal wel langer als een week duren, maar de prijs is intressant natuurlijk.
Jah het genre klopt niet helemaal, vandaar dat ik ook een mailtje stuurde naar NLStore over of dit wel de echte Halo 2 Soundtrack is. En ze zeiden dat dit de soundtrack is die ik zocht. (had ook een plaatje van de cover als bijlage aan hun gegeven) Ik heb hem besteld dus het zal wel ongeveer 1 a 2 weken duren voordat ik de CD heb, maar ik kan wel wachten en ik heb toch al de nummers op mijn PC staan Dus ik kan op elk moment genieten van de muziek.
Ik hoop dat Volume 2 geen rock en al die ongein bevat. Ik wil dan met Volume 2 echt alleen de muziek van Martin. Maar ik denk dat ik ook Volume 2 ga kopen of het nou ook rock nummers bevat. En die CD gekocht bij FRS???? Dat lijkt me sterk, want ik kan zelfs de CD niet vinden op hun website.
Mjah dat maakt mij niet zoveel uit. Al moet ik een paar maanden wachten op een goeie CD vind ik dat niet erg en ik zit toch krap bij kas
Weken?? Woow dat is best snel. Mjah die CD kan ik denk pas een paar dagen voor kerst kopen, want ik moet geld gaan verzamelen om alvast wat kerst spullen te kopen. Maandje sparen dus