1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Das waar, dat duurt nog zo'n 10 maanden.
    _0/
     
  2. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    In de VS zijn al vele exemplaren verkocht. En microsoft heeft tot nu toe daar niks aan gedaan. Ze zullen het wel toelaten. Wat boeit het nou voor M$, als ze hun geld maar krijgen!
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik weet ook niet precies wat het beleid is; maar er zijn al flink wat mensen die op Live! spelen. Mede doordat alle review exemplaren daar ook worden getest door de reviewers. Maja; het kan riskant zijn. :)
     
  4. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Hoe vaak moeten we dit nog zeggen. MS is blij als je hem koopt. Die officiële releasedatum is alleen voor grote ketens zondre pre orders van belang. Mensen die hem hebben besteld krijgt hem gewoon meteen als hij binnenkomt. Nederland is niet het land van de acties met lange rijen en slaapzakjes.

    Je kunt hem morgen, als je hem hebt, direct gaan spelen op live. Microsoft en boetes? Kom op, microsoft is afhankelijk van al die winkels en niet andersom, zonder geode relatie met winkelketens en gameshops is MS nergens.En MS is vooral afhankelijk van de consumenten. Alleen lui met een modchip pakken ze aan, zonder modchip spelen, al is het de Franse release, kan nooit kwaad. Paranoïde mafketels!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2004
  5. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ja, dat klopt ook niet helemaal. Ik weet niet of je over het hele GCshop voorval hebt gelezen maar toen kreeg microsoft hun geld ook gewoon en toch gingen ze flink zeiken. Maar goed, het lijkt me inderdaad wel stug dat ze je Live account zouden blokkeren omdat jij gewoon legaal in de winkel Halo2 een paar dagen eerder koopt...dat zijn eerder maatregelen die ze nemen als ze 'n modchip aantreffen ofzo, maar niet om een of ander spelletje. Volgens mij dus gewoon een smoesje van die gast zodat andere mensen niet kunnen vragen van 'hey, kom dan eens ff online spelen' ofzo, wat ie niet kan omdat ie halo2 niet heeft. En als ie 't wel heeft, laat 'm dan eerst maar eens de naam van de winkel noemen ipv alleen 'ergens in den haag' te zeggen ofzo.
     
  6. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    zullen we gewoon ophouwe inderdaad over wel en niet MOGEN spelen. de kans dat je snachts van je bed wordt gelicht door een groep mannetjes int zwart die je xbox af gaan pakken is vrij klein neem ik aan......
     
  7. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    or is it?
    ;)
     
  8. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we hierover ophouden?
    Weet iemand waar k een review kan vinden die negatief schrijft? K wil namelijk weten wat die dan als minpunten opnoemen. Alvast bedankt.
     
  9. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Echt negatief is er geen, maar wederom zijn de levels soms nogal verwarrend en niks meer dna een serie shoot outs.
     
  10. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, sommige mensen die iets te zeiken motte hebben vinden het verhaal een beetje stom soms.....bijvoorbeeld op de videoreview van gamespot...... maarja, die willie wortel vertelt ook gelijk hoe t verhaal gaat enzo, dus kijk er eigelijk maar niet naar.....
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    - punten @ gamespy:
    Some minor graphical glitches; co-op mode is limited to split screen.
     
  12. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    - punten IGN
    Soms toch weer een beetje repetitive
    Het einde wordt of gehaat of geliefd.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  13. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    hij is binnen @ intertoys magazijn zegmaar.. alleen de winkels hebben hem nog niet.
     
  14. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    cool alleen jammr dat ik hem al besteld heb bij tgsgamestore :mad: :mad:
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Pff, denk je nou echt dat microsoft je gaat bannen omdat je een legaal spel speelt? Wat the hell kan het hun schelen, zij verdienen aan je en het boeit hun echt niet dat je het nu speelt. Denk is na mensen...
     
  16. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    vertelde ze dat aan jou? ik zou gewoon morgen weer gaan totdat er iemand achter de kassa staat die niet weet dat hij nog niet mag worden verkocht :9
     
  17. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Gamerankings.com reviews:

    Gamespy 100.0%
    1UP 100.0%
    XBN Magazine 100.0%
    GMR Magazine 100.0%
    Electronic Gaming Monthly 100.0%
    GamePro 100.0%
    G4TECHTV 100.0%
    Game Informer 100.0%
    Game Axis 100.0%
    TeamXBOX 99.0%
    Xbox Gamers 98.8%
    Daily Game 98.0%
    IGN 11/7/2004 98.0%
    Official Xbox Magazine UK 97.0%
    TotalGames.net 97.0%
    BBC News Online 95.0%
    Kikizo Games 95.0%
    GameSpot 94.0%
    Eurogamer 90.0%
    My Gamer 88.0%
    Gamers Europe 80.0%

    2 cijfers lager dan een 9, toch netjes :)
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  18. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    SLIM!!!!!!!!!!!! :)
     
  19. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ja, rayonleider kwam langs vandaag, maar ik werk er ook :D
     
  20. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik ga precies het zelfde doen als ik bij fabel heb gedaan gewoon vragen of ze hem hebben zoja zeggen dat je niemand vertelt dat hij daar gekocht is en toen zei hij okej en toen had ik fable.

    en ze bannen je tog niet omdat er al zoveel zijn die hem hebben en de enige die in problemen kan komen is de winkel maar zelfs dat al moeilijk omdat het lastig te bewijzen is dat er daar 1 verkocht is.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina