(12 november*) Dokter:Wat is er? falcon NL:Ik heb pijn Dokter:Wat is er dan falcon NL:Mijn hand doet namelijk zo zeer
ah man nu ik meer en meer lees dat in amerika the street al gebroken is etc etc.En dat de winkels morge al gaan verkopen hoe meer mijn nachtrust in het geding komt damnz ik zit morgen aan de telefoon dat wil je niet weten
Oh ja? Een vriend van me had Ninja Gaiden 2 weken voor de releasedate. Dus wel dat ze spellen opsturen vóór de release.
Volgens mij ligt ie morge helemaal nie in de winkels alleen omdat 1 iemand zegt dat ie m dan kan ophale(uitzondering) is t nie meteen overal. Eplaza zegt hier gwoon 11-11, en andere winkels ook
Het enige wat ik hoop is dat iedereen em ongeveer rond de dezelfde tijd em in huis heeft, gepreorderd online of gewoon in de winkel gekocht. Dan zijn er ook geen verschillen op Xbox Live enzo, natuurlijk lopen we wel wat achter t.o.v amerika, maar goed. Ik heb geen zin om morgen mn halve friends list al online te zien in halo2 en dat ik em zelf dan nog niet heb.
hm ik denk dat je de verkeerde persoon aan de lijn hebt gehad een wat lager gerangde medewerker helpt meestal wel
Jah anders loop ik zoo achter dat ik telkens word geownd door nederlanders... amerikanen vind ik niet erg want die hebben het dan 2 dagen
Ik bel morgen misschien, ben morgen vrij en heb eigenlijk geen zin om helemaal naar de stad te rijden en terug (rit van +/- 60 minuten maar toch). Misschien dat ik helemaal niet bel, en even woensdag langs rij.
Nou als ik dat zo hoor is dat gc helemaal niks.Eerst die shit met die LE's die ze ineens niet kregen en dan ook nog het verhaal dat ze zich hoedanook aan de 11e gaan houden.Lekker flexibel ben je dan als bedrijf.Beetje ms zuigen.
Zozo, Halo 2 een 8 gekregen van Games Europe. Ze krijgen meteen een behoorlijke lading shit over zich heen Slaat ook nergens op. Misschien is dat wel echt hun mening maar volgens mij willen ze net doen of ze een enorm profesiionele games site zijn die ontzettend kritisch is. Laagste cijfer heeft de meeste credibility....