halo open in de winkel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door royspijker, 8 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik zou hem gewoon ff reserveren, en als je hem echt pas op vrijdag wilt ophalen dan vraag je of ze hem ff een dagje voor je appart willen houden. Bij een beetje relaxte winkel waar je bijvoorbeeld regelmatig komt willen ze dat best voor je doen denk ik. Ik heb hem overigens bij de mm ge-preorderd(de LE) terwijl ze dat eigenlijk niet doen. Ze hebben voor mij een uitzondering gemaakt :+ Kwam omdat ik had opgebeld of het kon, en iemand had gezegt dat het kon O-)

2. evo alexan

evo alexan evo alexan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op 1 oktober besteld lol met een gelukje was ik er nog juist optijd voor want er werden maar 15 limit idities geleverd aan deze winkel en was de 14 de die hem heeft besteld Maar is pas donderdag dat je halo 2 kan gaan halen ik dacht woensdag want donderdag is toch nu een feestdag mja toch in belgie ik denk heb hem binnen woensdag denk ik zoals de meeste mensen Ik denk dat het nog ergere stromloop gaat zijn dan gta san andreas lol terecht oe lang wachten we al op deze game!!!!Ik koop hem voor online en singel mode .XBOX liVE GAME VAN HET JAAR ZAL HET WORDEN EBN IK 100% zekers van c ya greeetz evo alexan

3. evo alexan

evo alexan evo alexan

Leuk Bevonden:
    0

4. Lambers

Lambers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem besteld bij de intertoys bij mij in de buurt.
    ik sta als 3e op de lijst, ze krijgen er maar 4.
    de juiste connecties he O-)

5. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    london krijgt het een uur later dan wij hoor. (0100 CET). Australie en Nieuw Zeeland hebben hem wel daarentegen, ben benieuwd of we daarvan wat horen...

6. royspijker

royspijker Master

Leuk Bevonden:
    0
    ok dus een gewone editie kan ik vrijdag nog wel kopen.

maar war is precies het verschil tussen gewone en LE editie?? alleen de hoes??
    en wat gaat de gewone editie kosten? 60 euro (meestal bij mediamarkt iets goedkoper)

7. Zed

Zed excuse my french

Leuk Bevonden:
    0
    precies londen om 0100 uur hier bedoelde ik ook, morgenvroeg het nieuws kijken!

8. Ch3ster

Ch3ster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb de LE gereserveerd bij Intertoys een vriend zijn moeder haalt em om 9 uur op... Als ie open gaat :9 Ze hebben Halo 2 en Halo 2 LE toch al in het magazijn? :confused: Khoop het anders gaat die der voor joker heen :eek:

9. Zed

Zed excuse my french

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij nie hoor ch3ster :confused:. jammer genoeg

10. Zed

Zed excuse my french

Leuk Bevonden:
    0
    oow jongens en meisjes, kijk alleen maar naar de countdown op www.xbw.nl daar staat toch duidelijk nog 2 dagen :mad:

11. evo alexan

evo alexan evo alexan

Leuk Bevonden:
    0
    lamber ook lukcy dat je de voorlaatste was e zoals ik het verschil is niet alleen de doos maar het bevat 2 cds waaronder the making of en behind the scenes of bungie!! voor mij is het niet zo veel anders ze maar ik heb toch maar de limited iditie besteld want voor die 5 of 10 euro meer vind ik het toch zijn geld waard _0/ :9

12. Zed

Zed excuse my french

Leuk Bevonden:
    0
    aahrg ik hoop zo hard dat ie er morgen al is dan :D

13. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    is halo 2 nou bij de mediamarkt goedkoper als bij bv de free record shop???

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.158
    Heel misschien dat ik Halo2 ok ga kopen, maar zal hem zeker niet reserveren ofzo...
    Normaal gesproken geberut het niet zo snel dat een game in NL meteen uitverkoopt op de dag van de release....
    Die LE maakt me persoonlijk niet zoveel uit. Mocht ik hem zien dan koop ik hem, en zoniet dan maybe de gewone versie...

15. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Makro wordt Halo 2 normale editie inclusief BTW E50,-!;)

Vanaf donderdag te koop staat in de folder. Dus heb je een pasje is dit best een winstpakkertje! En het lijkt me dat je bij een Makro (net zo goed als een Media Markt) je niet zo snel zorgen hoeft te aken met een voorraad die uitverkocht is aangezien ze met grote getallen inkopen.:)

16. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is ook zo vaag op de site van microsoft staat toch duidelijk dat Halo 2 50 e moet gaan kosten???

Klik

maar goed dat verwacht ik dus niet, zal wel weer een soort van promotie zijn...

17. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Haha ja idd is echt winstpakkertje!
    Ik ben dus donderdag ook meteen sochtends bij onze Makro in Best! Meteen een stapeltje van 5 kopen (is dus excl. die van mij!! die heb ik gepre-ordered bij gcshop, maar tja als ik dit had geweten van de stunt van de Makro... :mad:)

Dus dat zal er wel leuk uit gaan zien bij de kassa!!! *)

18. royspijker

royspijker Master

Leuk Bevonden:
    0
    kun je bij de mokro ook gewoon 1 exemplaar komen??

het gaat daat toch altijd in grote hoeveelheden per keer?

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zal zeker even reserveren: Kijk maar naar GTA: San Andreas, die was ook bijna nergens meer te vinden direcht na de release.

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Laten we het maar bij één thread hierover houden: deze dus :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina