1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    en al die mensen dan die in hun ondergoed slapen of gewoon 'n oud t-shirt of wat ook aantrekken? Die kunnen dan niet eens meepraten joh :p.

    Nee, doe mij maar m'n boxers...who needs pyjamas? En als 't te koud is in m'n kamer om relaxed in m'n boxers te kunnen gamen trek ik gewoon m'n ochtendjas aan ofzo...of ik kleed me aan :p
     
  2. marco3key

    marco3key Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    De 200 halen we nu wel... Ik ga zo de nachtdienst in en morgen maar eff rondkijken en anders overmorgen .....
     
  3. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    OMG, roflol!

    Dendemen, als ik jouw avatar zie dan vraag ik em af heo jouw wasmand eruit ziet :)
     
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    kan beter door iemand worde gedaan die ook echt in z'n superman pyjama gamed,

    aan jou de eer walrus :9

    maar wat hoor ik, zijn de battie boys uit elkaar?
     
  5. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    dat zou heel goed kunnnen
     
  6. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat dit het Halo 2: Geruchten en feiten deel 6 thread is niet het in wat slaap jij thread/chat ;) we gaan een beetje offtopic he?

    200 page's :eek:
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  7. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, het is en blijft hier echt een chaos :9... maar ik leef met jullie mee hoor.

    Ik ga morgen lekker relaxt ff in een tussenuurtje wat winkeltjes checken, en met een beetje mazzel kan ik weer vrolijk verderleven ;).

    /edit: Verdomme @ Loki: IK wilde de 200ste pagina openen 8).
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Het zijn de Buttyboys... niet uit elkaar... maar allemaal niet gamend.... mijn laatste live potje was twee weken geleden en duurde een uur, Boomers box is stuk, en we zijn wat te sociaal bezig geweest lately..... BAH!
     
  9. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    om eerlijk te zijn ben denk ik dat ik morgen maar even een snipperdag ;) neem van school om even in utrecht rond te gaan kijken
     
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik ga morgen denk ook ff een paar winkels lang.....








    om een master chief pyjama te scoren _O_
     
  11. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Kon ik maar school skippen, ik moet lesgeven en stageopdrachten maken, en met mijn klasje naar het museum. Ik moet nu zo'n beetje op bed (superman pyjama is al aan).....
     
  12. obi-wan

    obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeeeeuj

    Edit : aaaaaah minder :+
     
  13. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker offtopic: ik heb een echte Xbox-Pyama! _-_
     
  14. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0

    Srry mezz O-)
    maar niemand meer info of een filmpje over halo2? kheb nou geen zin om over 20 pagina's nog over pyjama's te lezen ;)
     
  15. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    @ walrus:

    is toch niet zo lastig? ''kinderen, vandaag gaan we niet naar een of ander duf museum, in plaats daarvan mogen jullie bij mij thuis toekijken terwijl ik halo 2 speel, de kinderen die geen propjes op me hebben gegooid dit jaar (zijn er toch hooguit 3 ) mogen meedoen als guest''
     
  16. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik slaap naakt.
     
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t walrus en sociale qwaliteiten 8) ;) .En dit topic is op dit moment een beetje oftopic omdat er weinig niuews is.Je kan het topic dan wel inleven gaan houden met dingen die toch al bekend zijn of je gaat mekaar opnaaien met dat mensen hem miss morge hebben.Of je maakt er een enjoyeble topic van tot dat mensen weer wat niuews hebben
     
  18. solo-superior

    solo-superior ruil nooit met shloo

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop ook dat redvsblue verder zal gaan in halo 2. kan leuke wendingen geven ;)
    w00t waar haal jij een xbox pyama? LOL @ the pyjama gamers! het woord alleen al ''pyjama'' _0_
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan geen seconde meer weggaan en er zijn weer 300 pagina's erbij... niet meer een touw aan vast te knopen :)

    Owe ik game eh slaap in me playboy pyama :cool:
     
  20. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze al gezien?:

    Click
    Click 2
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina