1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Wing Over!!!!

Discussie in 'Games' gestart door Kaneda, 8 nov 2004.

  1. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    een oud playstation spel, superzeldzaam....met alle geluk van de wereld heb ik het vroeger 2 keer gehuurd bij een videoland. Dat waren de beste 2 weekenden van mij en mn beste vriend. Nu 6 jaar later, wij op het randje van volwassenheid...zoeken nog steeds naar het spel. Videoland deed op een duistere dag het spel weg...omdat ''het niet genoeg verhuurd werd''. Pffff dat was al genoeg om het beste videospel ooit weg te doen voor die commerciele bobo's. Soms vergaten we even het bestaan van de game, maar nu en dan spookte ons de beelden weer door het hoofd. Nu ziet het ernaar uit dat ik het spel woensdag ergens in amsterdam van iemand mag overkopen..... Vol verwachting kijken we ernaar uit, hopend dat het zo goed zal zijn als het 6 jaar geleden was in die verloren weekenden in de herfst.
    Vreemd genoeg kent buiten ons voor zover ik het weet niemand dit ongelofelijke spel....een paar uur op internet zoeken levert een magere boxshot en een omschrijving van 6 regels op. Het is alsof de game-indsutrie deze perfectie wilt verbergen, wil vergeten hoe het was om zo'n meesterwerk te maken. Mijn vraag aan jullie: kennen jullie het, en weten jullie sites waar ze wat over wing over hebben?
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  2. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is geen Xbox-spel.

    Maar ik ken het niet.
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik hoop voor jullie dat je het nog net zo leuk vind als vroeger(het kan gaan tegen vallen)
     
  4. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps sorrry vergeten dat het in een ander forum hoort, mijn excuses aan de mod die dit het eerste ziet:D
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Excuses aanvaard :)

    Verplaatst naar overige consoles.
     
  6. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    op www.gcshop.nl kun je oude games aanvragen maar ik ben bang dat ze die ook niet kunnen vinden ...give it a shot?
     
  7. twentysomething

    twentysomething Trainspotter

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij google gezocht: alleen wingover2 gevonden voor PSX
    kijk anders hier ff, bij kelkoo!

    succes
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ...
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Toen ik het las was het net zo'n ingestuurde brief voor de PU...hehe [lang geen slecht idee, zij hebben wel vaker van die games die het niet gehaald hebben maar ze toch über vinden].
    Het spel ken ik trouwens niet. Wat voor soort spel is het eigenlijk?!
     
  10. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Wing over is een arcade flightsim, en het gaat allemaal om de tournament mode. Je knokt met een team van 4 om de kampioen te worden. Het zijn wedstrijden van 4vs4, en je wint door het vijandelijke team neer te halen of door hun basis overhoop te schiten. Je head allebei een basis waar zo'n 4 anti-air minigun dingen op stonden en als je die wist uit te schakelen won je ook. Een van mijn favoriete tatktieken als ik aan het verliezen was, was om me terug te trekken naar mn eigen basis zodat ik wat ondersteuning had van die miniguns. Maar het gave was ook dat het een beetje in anime stijl was gedaan, jijzelf en je teammates waren hele coole personages net zoals je tegenstanders. En je kon je teammates ook opdrachten geven(cover me, attack base, defend base, attack him, freelance) en als een teammate iemand gekilled had zei hij gelijk zn signature overwinningsroep. Zo hadden we een oude piloot uit de 2e wereldoorlog die we een oude fokker hadden gegeven(zon beetje het eerste officiele vliegtuig) en als ie iemand kilde was het: coup de grace. En hij kon soms gewoon een f16 neerhalen met die fokker van hem. Je kon ook jezelf en je team uitbreiden met nieuwe vliegtuigen of je huidige vliegtuig upgraden. En voor elk poppetje was er 1 vliegtuig waar hij/zij het beste mee vloog als AI zijnde iig. En bij old bob was dat dus die fokker. Je kon op een gegeven moment ook andere teammates huren, dat was ook heel cool...dan moest je wel een teammate wegdoen. En later kwam je een team tegen waar je oude kameraad bij zat, en die was dan echt woest:D Echt een subliem spel, en woensdag zal ik het weer in mn bezit krijgen.
    ps: wing over 2 valt er niet mee te vergelijken...wing over 2 was pure crap naar mijn mening
     
  11. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon gevraagd zetten op marktplaats en idd bij gcshop ff vragen. Ook zou ik de real winkel vragen.(zit o.a. in Eindhoven)
     
  12. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier wat screens..tja ik kan helaas geen japans ;)

    [​IMG]

    Gevonden op:Gamefaqs
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    hier de cover:
    [​IMG]
     
  14. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    dat plaatje linksboven daar zie je zon turret van zon basis op...oh man morgen is het zo ver...morgen is ie in mn bezit
     
  15. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb t vandaag helemaal kapotgespeeld!!! nog steeds even gaaf als toen. Geen tijd om uit te gaan leggen, moet snel weer verder.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    :) de games van vroeger..!:)
     
  17. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Vallen bij mij vaak tegen... :/
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oh bij mij niet.
    Ik weet niet maar mario etc heeft een erg lange verhaal lijn enzo en is erg lollig:D
     

Deel Deze Pagina