Ik heb nu sinds kort de geweldige () toolbar van Search Web Now, ik haat dat ding, en krijg hem ook niet weg, ad-aware gedraait, staat niet in de lijst van software, weet iemand hoe je hem (voor goed) weg kan halen zonder je pc te formateren??
Gebruik je soms Messenger Plus??? Dan moet je die verwijderen en weer opnieuw installeren. Dan moet je kiezen om hem zonder sponsor te installeren
je kan ook gewoon die toolbar weghalen door met je rechtermuisknop die toolbar inactief te maken... wil wel met de msn toolbar anyway...
neej deze kon je niet zo maar weg halen, maar sowieso, als je je IE aanzette kwam er meteen een pop-up en nog een extra toolbar pop-up onder in je scherm... en hij was gewoon vervelend nee dit is nuttig wil je zeggen
Probeer eens het programma Hijack This. Weet niet precies waar het staat op het net. Kijk anders even bij google.nl Zo is me zus er ook van afgekomen.
Ik heb ook last van een bepaalde toolbar. Die verschijnt steeds vlak boven de balk van het menu start als ik internet explorer opstart. Heeft ook iemand tips om die weg te krijgen?
typ start, uitvoeren en typ in: msconfig Kies daarna het tabblad opstarten, en vink alles uit wat je niet wilt