Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 6 nov 2004.

1. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0

Gezien er op dit forum nog geen centrale thread over Star Wars Episode III: Revenge of the Sith was geopend, doe ik dat bij deze. Post hier alle ins & outs over Star Wars Episode III: Revenge of the Sith.

[Algemene informatie]

In de derde Star Wars film, een van de delen die vooraf gaat aan de legendarische drie films uit de zeventiger jaren. Star Wars, The Empire Stikes Back and Return of the Jedi. Hierin zien we hoe Anakin Skywalker, Darth Vader uit de oude films, tot zijn slechte daden komt en hoe het gehele keizerrijk gevormd wordt. In het derde deel van de serie zal de inmiddels volwassen Anakin zijn eerste aanrakingen hebben met de duistere zijde van de 'Force', ondanks dat hij met begeleiding van zijn Jedi Master Obi Wan Kenobi ten eerste het kwade probeert te bestrijden.

In het spel zul je ongetwijfeld hetzelfde verhaal volgen en samen met Obi Wan proberen de slechte plannen van de duistere Sith jedi te verhinderen. Dit zul je kunnen doen door machtige trucs uit te voeren met je Lightsabre, en door gebruik te maken van de vernietigende Force krachten van de twee goede Jedi’s Obi Wan en Anakin.

[Screenshots]

[Extra Informatie]

Uitgever: Lucasarts
    Developer: The Collective
    Genre: Derde Persoons Shooter
    Releasedate: 19 mei 2005

Info op XBW:
    Meer informatie op Xboxworld

Overige gamessites:
    Officiële site
    Gamespot.com
    TeamXbox.com

[Let op!]

Er wordt in deze thread alleen gesproken over de originele PAL versie. Ervaringen over illegale downloads worden hier dus niet gedeeld.

2. hessel88

hessel88 fabulously lazy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat die net zo lekker speelt als Star Wars Episode 1: The Phantom Menace.
    Die heb ik echt veel gespeeld.

Op xboxarena staat volgens mij ook al een filmpje.

3. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me wel een vette game:)
    Kvind de graphics alleen niet zo geweldig hier

4. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat het vet wordt :D

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  6. Victor

Victor Guest

Grafix zijn niet zo mooi maar verder lijkt die me erg cool.

7. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow toch wel zeker een coole trailer alleen jammer dat episode 3 de laatste film is.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    graphics zijn juist vet .... de bewegingen zijn net echt

9. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    @Fardo: Hey vet! Jij hebt als avatar een stukje van de teaser trailer van Ep.3. Sidious!! Nice. Vette teaser trailer trouwens heh :).
    Maar ff ontopic...deze game ga ik zeker halen zodra die uit is. Ik hoop alleen dat je ook coöp kan spelen net zoals jedi powerbattles op de playstation.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    wordt het net een soort Jedi Knight game of iets totaal anders?

11. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Nee geen Jedi Knights game, want daar kon je ook met andere wapens vechten naast de lightsaber, waardoor dat meer een shooter was. Dit is meer een soort jedi powerbattles wat voor de Playstation en Dreamcast uitkwam. Pure jedi actie dus

12. Metal X

Metal X Don't really care

Leuk Bevonden:
    0

George Lucas wil waarschijnlijk verder gaan met het hele Star Wars gebeuren met nog zeker twee films waarin je zult zien hoe Luke Skywalker een Jedi Academie opbouwt en hoe zijn zus langzaam de slechte kant van de Force ondekt. Misschien doen ze wel die ene gast uit jedi outcast erin Kyle nogwat.

13. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Als hij echt verder gaat met Star Wars dan kunnen we nog op drie films rekenen. Het was immers altijd al de bedoeling om 9 films te maken. Als je op Google zoekt kun je de verhaallijnen voor deze episodes wel vinden. Het is alleen wel de vraag of deze sites betrouwbaar zijn en niet gewoon verzinsels van de fans. ;)

14. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Kort wat aandacht van de PU over dit spel in "What's Up?":

Waarom wel: Lightsabre actie deluxe, speel Dark & Light! Star Wars blijft bij velen de magische klank houden.

Waarom niet: Omdat de Star Wars games die op de Episode I & II films gebaseerd waren de laatste jaren snel een enkeltje budgetbak om de oren kregen, en dat was niet helemaal onterecht.

Ik ben het hier wel mee eens. Star Wars blijft leuk, maar het zou goed kunnen dat dit weer een uitgemolken Star Wars game gaat worden.

15. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ,want het verkoopt toch wel met zo'n licentie...
    Ik hoop dat het gewoon een vet spel word want ik vind star wars echt tha bom .. maar de beste star wars game die ik gespeeld heb blijft toch kotor en dat blijf denk ik ook nog wel even zo..

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tá tá tá tátata, tátataaa, tá tá tá tátata tátatataaaaa tátatatá tátatata, tátaaatátatatá, tataatataataa

;)

17. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe screens zijn hier te vinden. Een kleine selectie hieruit:

Ziet er niet zo bijzonder uit imo.

18. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste wat ik hoorde over mogelijke voortzetting van Star Wars na Episode III was dat George Lucas een tv-serie wilde maken van de laatste drie SW-verhalen.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Niet van ... maar een serie dat zich afspeelt tussen epsiode III en episode IV in .

Dit spel lijkt me aardig ... maar ja eerst zien en dan geloven ...

19 mei ga ik in iedergeval naar de film ... en dan 20 mei trouwen :p

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina