1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    LoL, niemand hoeft te rennen het zijn alleen de lege hoesjes. De game is bij Intertoys pas vanaf morgen verkrijgbaar!!!!

    [IMG ] link naar plaatje [/IMG ] (je moet dan geen spaties tussen de '[' en ']' gebruiken. Je kunt ook op [​IMG] drukken en dan kun je de link in een balkje invoeren!
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  2. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    [plaatje] Url [/ plaatje]
    denk ik
     
  3. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ook ineens geen vrienden alleen nog een friend request die ik heb gestuurd die staat er nog
    maar dan wil ik iemand weer een request sturen maar dan kan ie hem niet toevoegen
    heeeeel gek
     
  4. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi verhaal, wat ligt er dan nu op m'n scanner?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    8) Nog nooit zo veel onzin gehoord ... dat betekend dat elke winkel er maar 1 krijgt en dat sommige winkels er geen krijgen ....
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    [ /img] zonder spatie
    [plaatje] [/ plaatje] als het plaatje groot is en de pagina-layout kan verkloten.


    edit: woooohw there...zoveel reacties in een minuut, dan meot je wel te laat zijn om mensen te helpen:p
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  7. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Daarbij zou een Nederlandse bevestiging veel logischer zijn. Het is in het Engels dus zal het wel van MS Amerika afkomen. Lijkt me sterk...die gaan daar toch niet [direct] over?
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, er zijn meer reply's en reacties. Ik ga ze hier alleen niet allemaal posten omdat ik ook nog andere dingen te doen heb.
    Bovendien zijn de reacties niet allemaal even positief (over het Live gebeuren dan). Dit ervaar ik liever zelf allemaal...
    Wat ik ook heb gelezen is sommigen meer tijd kwijt zijn aan games en rooms zoeken en vinden dan dat ze aan het gamen zijn... Mijn inziens kan dat ook te maken hebben dat er nog niet veel mensen online zijn ... :confused:
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    US versie ? DVDCrave versie ? Illegale versie ? Leeg doosje ? Er ligt iig geen Halo 2 inclusief de disks van de Intertoys......
     
  10. Kitiem_3000

    Kitiem_3000 God the schepper

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk, er zijn nu zo'n 20.000 mensen online had ik net ergens gelezen. Maar het is nu ook nogal laat in Amerika.
     
  11. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ken 1 iemand die hem heeft, en hem ook aan het spelen is!

    Ik ga hem toch niet ownen (hoogstwaarschijnlijk own ik alleen mezelf) :+
    Dus of ik hem vandaag krijg of overmorgen, alle hulp is te laat!
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    tkan best...maar wat boeit t, ga toch niet zeuren over dat anderen hem al hebben of niet...

    gwoon jaloers...

    edit: op mijn xbox kan k wel mun friendslist bekijken, 5 amerikanen spelen t nu...
     


  13. Dit waren de normale versies. Free live trail stickers erop en al.

    Ik vroeg ook of ze de Crystal pack al binnen hadden gehad. Waarop ze zei; Nee, we hebben alleen nog maar het spel binnen gehad vandaag.
     
  14. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang blijf je doorgaan met het proberen van je gelijk te halen, begin me er nou een beetje aan te irriteren |:-
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ben jij koppig zeg |:- Intertoys hier in Brabant krijgt ze ook vanmiddag binnen.... accepteer gewoon dat er in Nederland vanavond ook Halo2 gespeeld wordt.....

    Oja, Live Stats (van Bungie Forum)
    Halo 2 - Xbox Live Statistics
    (last 24 hrs)

    Unique Players: 73210

    Matches Logged: 106446

    Players Online: 12375
     
  16. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ten eerste de Free heeft hem al sinds gisteren (maar ze willen hem echt nog niet verkopen). Ze zijn serieus bang voor de "sancties" als ze hem eerder verkopen (wat dat inhoud vertelde ze niet) ook een andere voorbeeld soms ga ik ook naar de plaatselijke intertoys als de Free het spel nog niet heeft en meestal weten die mensen niet eens waar ik het over heb als ik een bepaalde game naam zeg maar gisteren zei ik: "Hebben jullie ook Halo 2?" waarop op ze direct antwoorden: "Dat weet je best dat we die pas de 11e verkopen'". Ik vind dit dus typerend en blijkbaar is er goed duidelijk gemaakt van bovenaf dat ze zich aan de release datum moeten houden.

    Maar ik denk persoonlijk wel dat als een winkel (keten) eerder begint met verkopen dat iedereen hem eerder gaat verkopen...maar de tijd zal het leren het duurt nu niet lang meer. (Nou dat zeg ik nu wel maar de laatste paar dagen begin ik steeds meer ongeduldig te worden 8) )
     
  17. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Het stuk tekst van mij is natuurlijk onzin, ik las het alleen hier: Klik

    Het is grappig hoe jullie beginnen te trippen. :+
     
  18. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor krijg het niet voor mekaar.Maar iig de intertoys op de coolsingel in rotterdam heeft ze.Als iemand me niet gelooft mag tie me ff toevoegen , ben nu op live!
     
  19. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    laat die ene gast zn halo 2 hoesje met nederlandse tekst erop dan scannen en hier posten, dan geloof ik em wel, anders geef ik GForce gewoon gelijk hoor, het meest logisch niet dan

    /edit: heb je het plaatje wel geupload naar een of andere uploadsite, anders heb je dr nog nix aan. hier bijvoorbeeld
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  20. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij hebt de game echt bij intertoys gekocht? want de intertoys hier zegt 'ja hij komt donderdag pas' enzo. (hoe komen ze overigens aan die hoesjes dan? is het niet logischer gewoon alles in 1 keer af te leveren ofzo). Dus als jij 'm hebt loop ik ff boos terug en zeg ik dat ze 'm in rotterdam wel al verkopen en waarom dat hier niet zo is.

    En hoe zit 't met de e-plaza? gister zei iedereen dat ze 'm vandaag gingen verkopen. Nu hoor ik alweer dat 't alweer morgen is geworden. En morgen is 't natuurlijk weer donderdag...zo kan ik 't ook. Is er nou al es iets bevestigd ofzo?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina