Adobe Premiere Pro Probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door The Bear, 9 nov 2004.

1. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, Ik heb een probleempje met Adobe Premiere pro.

Als ik wil capturen dan kan hij bij mij de camera niet vinden. Alles is aangesloten en de pc vind de camera ook wel, maar op een of andere manier vind het programma de cam niet.
    Hij zegt dat ie de recorder niet kan vinden en dat ik hem opnieuw moet aanzetten. Dit werkt dus niet.
    Nou denk ik zelf dat het misschien aan SP2 ligt, dat ie hem blokkeerd ofzo....
    Beetje lastig want ik krijg nou niet de filmpjes op mn pc.. :'-(

Heeft iemand hier ook last van (gehad)???

Alvast bedankt!

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Heb je je camera aangesloten via een USB kabel of een Firewire kabel? Want Premier Pro kan alleen camera's via firewire kabel gebruiken.

3. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb hem wel met fireWire aangesloten... Kan op internet ook niks vinden erover. Ik denk dat ik hem probeer om opnieuw te installeren, want ik heb een nieuwe videokaart erin gezet en misschien geeft dat problemen ofzo... :confused:

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat ik wel eens heb bij Pinnacle is dat het programma staat ingesteld om video op te neme via de TV Capture functie en het geluid op te nemen dat de computer maakt. Ik moet dat steeds voor het opnemen veranderen in mijn camcorder. Ik weet niet of dat ook zo is bij Premier Pro.

5. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan zal ik daar ff naar kijken, maar volgens mij stond het wel goed. Ben nu op het werk dus ik zal vanavond ff kijken.

Deel Deze Pagina