1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha... ik heb uit redelijk betrouwbare bron dat alle levels ongeveer 1 stapje moeilijker zijn geworden... dus Legendary op halo1 is Heroic op halo2... dus ehm... ken mezelf en zal m wel spelen op level ultran00b ;)
     
  2. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Nou.. :{
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    kheb gehoord (van kerel die um al illegaa;l had) dat legendary nu tussen heroic en legendary in zit. heroic tussen normal en heroic...dus half stapje moeilijker:p
     
  4. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok had ff geen zin om alles te lezen :+ maar heeft nederland nou ook de streetdate verbroken?
     
  5. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    RAAAAAAAAAAAH

    FRUSTRATIE!

    ik ben de hele fokking kalverstraat + nieuwedijk afgegaan, elke free record, bart smit, intertoys, fame, etc. in, en NIEMAND wil 'm verkopen, of ze 'hebben hem (zogenaamd) nog niet' of ze 'zijn bang voor de boete van microsoft en de winkels die hem al verkochten dat waren dan sukkels' ofzo. AAARGH! weet iemand een adresje in A'dam dat niet zo moeilijk doet en 'm wel binnen heeft + verkoopt? please?
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  6. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net Halo2 gekocht in de intertoys hier. voor 65€ Ik moet alleen nu aan mijn pws werken :mad:
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  7. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen zegt eigenlijk de frustaties dat ze em niet hebben of dat ze em wel hebben en ermee patsen (de laatste 20 paginas)
    dus ja, eigenlijk wel verbroken (deels)
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    geen id watk daar heb...denk !SIC! en als dat net mogelijk is SIC of SIC NL:p
     
  10. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben elke winkel waarvan ik weet dat ze games verkopen in de stad(leeuwarden) afgegaan(behalve media markt, die heb ik gebeld). En niemand heeft het spel nog, allemaal zeggen ze dat ze het donderdag binnen krijgen.
    Is het misschien zo dat ze het in de randstad of in de steden daar dichtbij het wel al verkopen, omdat daar de 'vracht' misschien al is afgeleverd, en hier in het hoge noorden nog niet? Ik heb het bij de Bart-Smit besteld(LE versie), die zeiden dat ze zouden bellen als ze het krijgen. Naja ik zie wel, ik bel rond 5 uur ofzo nog wel naar winkels, en als ze het niet hebben, ga ik morgen de winkels langs/bellen.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  11. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
     
  12. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm gaat ik dan maar ff wat belletjes plegen :9
     
  13. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker _O_ 8)
     
  14. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    fable wisselforum is weg !!
     
  15. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjsa, daar zit ik ook tussen te twijfelen. Alleen als je hem al op legendary hebt uitgespeeld heb je minder motivatie om hem nog 1 keer helemaal uit te spelen. Dus ik begin denk ik maar op heroic, dan legendary co-op en daarna legendary single :D
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb deel 1 heel vaak op Legendary uitgespeeld dus er zin in hebben zal bij mij denk ik geen probleem zijn. Maar over dat level dat dan vrijkomt als je het uitspeelt. Is dit echt?
     
  17. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op Heroic. Level 5 inmiddels, wel érg lastig af en toe! :)
     
  18. Thrillseeka

    Thrillseeka Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    He gasten ik zit nou in de Telfort-winkel te Den Haag en ben echt elke winkel langs geweest die spellen verkopen,maar was allemaal verspilde energie.
    Als iemand mij kan vertellen waar ik kan halen spring ik nu meteen de auto in.
    A.U.B Spoed heb nog 2,30internet tegoed.

    Degene die hem nou hebben zullen waarschijnijk toch niet reageren. 8)
     
  19. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ :+
     
  20. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen Intertoys verkocht hem vandaag maar dat is nu voorbij aangezien ze een boze Microsoft aan de lijn kregen. Helaas!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina