Al je vragen/opmerkingen over het verhaal kan je hier kwijt. 1 Opmerking; plaats zodra het ook maar een lichte spoiler is het in de [/spoiler]tags. Het handigste is om als volgt te werk te gaan. Member 1: Vraag over onderwerp 1. Member 2: @Member 1 Spoiler antwoord op vraag over onderwerp 1 .
Waarom spoilers? Als je niks over het verhaal wilt weten heb je hier niks te zoeken! EDIT: niet brutaal bedoeld
Omdat mensen hier ook al kunnen komen met vragen over het verhaal na lvl 2 te hebben rondgespeelt; en dan krijgen ze vervolgens al vlagen uit het verhaal van lvl 4 voor hun kiezen.
Spoiler zo ben me eerste hunters net tegen gekomen ze zijn een stuk sneler en grooter dan in deel echt gaaf
OOOO ik snap t al je hebt volkome gelijk Ik wil juist alle spoilers leze want ik ben zooo benieuwd naar halo 2 Spoiler grapje
Wat IGN zei over het einde van: "You've got to hate it or love it" klopt wel. Het komt erg onverwacht maar ik had er wel een goed gevoel bij verder. Veel plezier iedereen met de singleplayer, het is gewoon geweldig! Enorme verbeteringen tegenover 1.
kan iemand me plz het einde van halo 1 ff vertellen want ik wil net halo 2 spelen maar heb nooit halo 1 gespeeld Een korte samenvatting van begin tot eind is gewenst *)
In halo 1 gaat het om een ringvormige planeet(halo). Deze planeet is voor de Covenant(de enemies, aliens) van grote waarde. Als speler in deel 1 kom je ook op die ring terecht. Op de ring is ook de FLOOD. Dit zijn monsters die alles opeten en vermoorden beetje doom like. Later in de game wordt duidelijk dat de ring is gemakt voor een doel, namelijk om de flood te vernietigen. Echter is de enige manier om de flood te killen door ze te laten verhongeren, oftewel om alle andere levensvormen om te brengen. Want de Flood die leeft van levende wezens(zuigt ze leeg ofzo). Een deel van de game weet je dit niet en help je iemand om die ring kapot te laten gaan(hij vertelt niet het echte verhaal) en als het bijna zover is dan grijpt CORTANA(een vrouw die altijd info verstrekt) in en die vertelt hoe het echt zit. Aan t eind van halo1 ontploft de ring en ontsnap je net op tijd. Je gaat dan terug naar aarde en denkt dat de covenant je niet vinden(de covenant mogen de aarde niet vinden). In deel 2 gebeurt dit toch. Er klopt nix van maarja zo heb ik t begrepe
Net level 6 betreden. WAT een verrassing. WAT een ontdekking. **HUGE SPOILER ALLEEN LEZEN ALS JE AL IN LEVEL 6 ZIT** Spoiler Ik speel als die veroordeelde Elite! Wtf! Niet als Master Chief!
*Grote spoiler over verhaal* Spoiler Er blijken meerdere halo's te zijn en dus zitten ze er ook weer in in halo 2
Ik wist niet zeker of dit al bekend was Spoiler In halo 2 kan je ook met een elite, dit is een soort extra verhaallijn. Hier kom je de flood en de sentinels tegen