Ik zat laatst op de forums van TeamXbox en er is veel rumoer over de XO2 in Seville, men zegt dat Microsoft er de nieuwe engine van Rallisport Challenge 2 zal voorstellen met een nieuwe careermode, tuning aan de hand van een cashflow en nieuwe wagens. Dit is wel het eerste wat ik ervan hoor wist zelfs niet dat er een RSC2 in de planning zat? Iemand meer nieuws over dit fenomeen?
Ik denk dat op de X02 een bevestiging komt dat MS Rare heeft opgekocht. Blijkbaar zijn de werknemers afgelopen nacht ingelicht...
Jah, als Nintendo daardoor van Sega een 2nd party gaat maken mogen ze rare houden Mooier zou het natuurlijk zijn als zowel Sega en Rare naar MS gaan :z
Ik hoop zelf eigenlijk dat ze op de XO2 iets weer vrijgeven over Halo 2 of Xbox Live! maar weet niet zeker of deze event daar over gaat.
Ik verwacht deze X02 info over: Xbox Live in Europa Duidelijkheid over Rare (anders op TGS) PGR 2 RSC 2 Leuk vooruitzicht dus!
voor zover ik weet niet. maar tijdens X02 heb je natuurlijk xboxworld.nl en xbox uk zal ook wel info verstrekken