Ik heb, net zoals vele anderen, halo 2 besteld via internet. Wanneer denken jullie dat je hem ontvangt. Morgen (10-11) of later? Groeten, Daniël Bij Intertoys in Hoorn verkochten ze hem vandaag al, maar ze stopten rond twee uur 's middags.
Je bent nog aardig nieuw zie ik, er is een apart wisselforum voor Halo 2, daar is al een vergelijkbare thread, hoe je dat kan missen snap ik niet.. Maarjah, daar moet je maar heengaan denk ik
Het is al bekend gemaakt dat Halo 2 morgen wordt verzonden door GCshop. Als de TPG dus goed zijn werk doet, dan zullen degene die Halo 2 bij GCshop hebben besteld de game donderdag in huis hebben.
Voor de mensen die hem van GCShop krijgen: Gefeliciteerd! Ik krijg hem niet in de limited edition voor sinterklaas samen met wat ander spul
heppik weer, omdat ik bij de freerecordshop in nijmegen de laatste had gekocht, moetik m zelf gaan komen ophalen donderdag
bale ik hoopte da k em morgen kreeg omdat de wereldwijde release vandaag was. en dat de winkels em pas donderdag in de schappe pleurden omdat ze begonne te sijke over de lever datum